Rijscholen omgeving Rotterdam / Capelle

WesleyZ

Rookie
5 jul 2011
10
0
Ik ben opzoek ervaringen en meningen van rijscholen in de omgeving van Rotterdam / Capelle.

Heb de zoekfunctie gebruikt maar kwam topics tegen van vele jaren geleden.

Weten jullie welke rijschool al lessen aanbied voor 35kw.
Kon dit namelijk niet vinden. (kan aan mij liggen naturlijk. :+ )

Alvast bedankt voor jullie hulp. :)
 
Ik heb goede ervaringen gehad met de lessen van Nardi (http://www.nardi.nl).

Hij geeft les vanuit de motorkelder in Capelle-West / Kralingse Veer.
 
Ik ben opzoek ervaringen en meningen van rijscholen in de omgeving van Rotterdam / Capelle.

Heb de zoekfunctie gebruikt maar kwam topics tegen van vele jaren geleden.

Weten jullie welke rijschool al lessen aanbied voor 35kw.
Kon dit namelijk niet vinden. (kan aan mij liggen naturlijk. :+ )

Alvast bedankt voor jullie hulp. :)

Ik heb gelest aan de Zaagmolenstraat bij Moto-City. Een aardige instructeur en heeft heel wat geraced heeft ook zijn Honda CBR 1000RR gestald bij de andere motoren.
 
ik heb gelest bij Avanti in Rotterdam aan de stadhoudersweg.
Geen moment spijt van gehad!
 
Verkeersschool Voldoende in Zevenkamp/Ommoord. Relaxte instructeur, bij hem heb ik m'n rbw gehaald.
 
Of je nou op een 35kw of een 25kw motor lest lijkt mij om het even..

Dit vraag ik i.v.m. het nieuwe rijbewijs.
Omdat de 35kw categorie vanaf 1-1-2014 behaald kan worden door de minimale leeftijd van 20 te hebben, dan voldoet de lesmotor aan de eisen.
Ik denk zo omdat je misschien gezeik kan krijgen als je bijv. op een 25 kw motor zou afrijden.
Of denk ik nu helemaal verkeerd?
 
Ik denk zo omdat je misschien gezeik kan krijgen als je bijv. op een 25 kw motor zou afrijden.
Of denk ik nu helemaal verkeerd?

ik heb mijn 25kw rijbewijs gehaald op een cb250 ( ongeveer 15kw ofzo). lijkt me met 35kw regeling dus ook geen probleem als je motor niet precies 35kw is
 
Rijschool Blad heb ik zelf gelest. Zit op Zuid. Super goede instructeur, duidelijk en rustig. Alles in 1 keer gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Alle rijscholen kunnen je helpen met A2, want een 25kw motor voldoet al aan de eisen. Bron is mijn vorige rijschool.
 
Ooit gereden bij Sarwan van verkeersschool Correct (zijstraat van de Bergweg). Spijt dat ik over ben gestapt naar een andere rijschool :( Perfecte instructeur! Alleen zat die ander net even dichterbij en was dat beter te combineren toen.

Dus ik zou hem aanraden; maatje van me heeft daar ook in een keer zn A gehaald.
 
@ Kamikaze; op de Gadering om precies te zijn - is om de hoek vanaf mijn werk gezien en zie dagelijks lessers voorbij komen.

Ik heb gelest bij Jo 't Jong uit Oud-Beijerland; HELE goeie ervaring mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan