Rijschool amsterdam vraag

Kawaltd.454

Rookie
3 mrt 2008
4
0
Ik ben van plan om binnekort te beginnen met motor lessen, en ik wil graag lessen in amsterdam.
Wat zijn jullie ervaringen met rijscholen in a´dam? welke is extra goed en welke moet ik vermijden?
 
Buis, de Clerkstraat. Absoluut een aanrader!
Vroeger was Gerritsen (bij sloterdijk) ook goed, maar alle instructeurs die ik daar kende zijn weg. Heb geen idee hoe ze nu zijn.
 
Rijschool JORO.
Les gehad van Ron waar ik erg tevreden mee was.

Ik zou in ieder geval een instructeur zoeken die ook op de motor zit ipv in een auto achter je aan rijdt. Wel zo handig bij opstoppingkjes enzo.
 
HIPPE rules, Frans is wel een rare snuitre maar doet erg veel moeite voor je
 
Ik heb ben zelf begonnen met http://www.rvv.nl/.
De instructeur lag mij niet zo en het klikte niet naar mijn gevoel. Toch zijn veel mensen wel positief.
Daarna heb ik http://www.autorijschoolnieuwamsterdam.nl/ geprobeerd en die instructeur lag me ook niet zo.

Als laatste en waar ik ben gebleven is rijschool Ferry. Alleen zijn de instructeurs daar opgestapt en voor zichzelf begonnen. Mijn tip is dus http://www.rijschooloud-zuid.nl/.
Kijk op hun site en vraag een proefles aan.

Mijn advies is eigenlijk om bij een aantal rijscholen een proefles te nemen en te kijken met welke instructeur het klikt. De 1 houdt er van dat de instructeur in je oor schreeuwt en de ander houdt ervan dat de instructeur juist rustig is.
 
Nieuw Amsterdam (jan tooropstraat)

2 vrienden, mijn broer en ik allemaal in 1x geslaagd!


edit: zijn nu 3 vrienden!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou inderdaad niet naar RVV gaan - had echt geen lol in de lessen daar + je moet er eindeloos lessen voor je een keer mag afrijden.

Ga liever naar www.motor-experience.nl - super gezellige rijschool met goede instructeurs die je graag zien afrijden.
 
Ik zou inderdaad niet naar RVV gaan - had echt geen lol in de lessen daar + je moet er eindeloos lessen voor je een keer mag afrijden.

Ga liever naar www.motor-experience.nl - super gezellige rijschool met goede instructeurs die je graag zien afrijden.
waarschijnlijk heeft hij inmiddels zijn rijbewijs al :P
 
Ik zou inderdaad niet naar RVV gaan - had echt geen lol in de lessen daar + je moet er eindeloos lessen voor je een keer mag afrijden.

Ga liever naar www.motor-experience.nl - super gezellige rijschool met goede instructeurs die je graag zien afrijden.
Zeg, ben jij OMA niet tegengekomen tijdens het reageren?


0584dd5db1c92ba759dde92c39a10f5d
 
Ik heb ook bij Keiko en Frans van Hippe op de Ceintuurbaan gelesd ook in 1 keer geslaagd. :Y
Succes Danny :W :]
 
Ik zou inderdaad niet naar RVV gaan - had echt geen lol in de lessen daar + je moet er eindeloos lessen voor je een keer mag afrijden.

Ga liever naar www.motor-experience.nl - super gezellige rijschool met goede instructeurs die je graag zien afrijden.

Idem dito.

Ik heb gereden bij Jacob van motor-experience. Toffe gast. Mijn broertje lest nu bij Oscar. Hij is tot nu toe ook tevreden. Ik had ook alles in 1x en relax met lol gelest. Daar gaat het om!

(ben nog geen oma tegengekomen :z )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan