Rijschool Bastinck in Rotterdam?

RichardW

Rookie
19 aug 2007
6
0
Hallo,

Ik wilde vragen ofdat men ervaring heeft met rijschool BAstinck in Rotterdam?
En zijn dat goede of slechte ervaringen ;)

Ik hoor het wel!

;)
 
Mn vriendin heeft er gelest. en is er weggegaan.
Wilde ook het restant aan lesgeld niet terugbetalen.

Is gewoon een LUL.

Niet doen dus ! :N
 
Andere mensen die ervaringen hebben mbt deze rijschool?
Heb al meerdere mensen gesproken die het niet zo vinden, maar lees soms ook positieve berichten.

Hij zit hier vlakbij en wilde daar beginnen, maar heb graag nog wat ervaringen.

THNXXX :)
 
TIP:

Ga lessen bij motorrijschool Fernando in schiedam, is niet zo ver van Bastinck af, maar is wel een veel betere rijschool, met een super relaxte instructeur die ook nog eens niet de hoofdprijs vraagt voor z´n lessen!! Ik heb er met veel plezier gereden en ga nog regelmatig langs voor een praatje en een bakkie koffie.. Super rijschool!
 
TIP:

Ga lessen bij motorrijschool Fernando in schiedam, is niet zo ver van Bastinck af, maar is wel een veel betere rijschool, met een super relaxte instructeur die ook nog eens niet de hoofdprijs vraagt voor z´n lessen!! Ik heb er met veel plezier gereden en ga nog regelmatig langs voor een praatje en een bakkie koffie.. Super rijschool!

heb ik idd meer begrepen
 
Bastinck tja ....

De man is zeker geen fan van vrouwen op de motor.
nou wilde mijn vriendin een snelle cursus ... dus dan moet je een "intake" doen...
heb ze gedaan..... goedgekeurd en ze mocht voor de snelle cursus.....
nu is zijn geen natuurtalent ... maar goed .... motorrijden kan iedereen ....

De man blijkt gewoon een afgekeurde militair te zijn...... en moet eigenlijk niets van vrouwen op de motor hebben. Mn vriendin wilde overigens met haar vriendin (met zn tweeen dus) gaan lessen... maar die is gelijk al afgehaakt .......

Ik weet niet hoe het met mannen op de motor is .... maar het lijkt me niet zo'n prettige man.
terwijl in eerste instantie wel leuk overkwam ... ik heb hem ook gezien en gesproken ...

IK zou het zeker niet doen in ieder geval
 
Bastinck tja ....

De man is zeker geen fan van vrouwen op de motor.
nou wilde mijn vriendin een snelle cursus ... dus dan moet je een "intake" doen...
heb ze gedaan..... goedgekeurd en ze mocht voor de snelle cursus.....
nu is zijn geen natuurtalent ... maar goed .... motorrijden kan iedereen ....

De man blijkt gewoon een afgekeurde militair te zijn...... en moet eigenlijk niets van vrouwen op de motor hebben. Mn vriendin wilde overigens met haar vriendin (met zn tweeen dus) gaan lessen... maar die is gelijk al afgehaakt .......

Ik weet niet hoe het met mannen op de motor is .... maar het lijkt me niet zo'n prettige man.
terwijl in eerste instantie wel leuk overkwam ... ik heb hem ook gezien en gesproken ...

IK zou het zeker niet doen in ieder geval


Hij was dus te streng, vat ik op uit je verhaal?
 
Discriminerend dus .....

Ik denk dat ie met kerels een beetje dezelfde aanpak zal hebben.
alleen die schrikken wat minder terug als het aai over je bol gehalte laag is.
 
De man is zeker geen fan van vrouwen op de motor.
nou wilde mijn vriendin een snelle cursus ... dus dan moet je een "intake" doen...

Er gaan verhalen rond over diverse rijscholen die vrouwen geen les willen geven.
Ze wimpelen het meestal af met: "We zitten vol".

Bastinck is daarmee dus zeker niet de enige.
 
Jaren terug zelf daar ook les genomen, alleen was het bij hem als je niet 24 uur van te voren afzegt dan moet je de lessen betalen of je nu kan of niet.....
Nu werk ik in de beveiliging en toentertijd bij een apart team wat stel op sprong weg moest als de nood aan de man is......

Daar had hij maling aan en liet me dokken......

Ben via me broertje ( Balkie ) bij de rijschool terecht gekomen waar hij zn A'tje gehaald heeft, het verhaal uitgelegd aan de man wat voor werk we deden en die toonde meer begrip ervoor plus dat ik daar al na 2 lessen meer had geleerd dan 10 bij Basticnk.....

Dus nhe geen prettige ervaringen op de Bergweg..... :N
 
Niet geheel ontevreden ...

Hij heeft wel verstand van wattie doet denk ik
en zijn houding tav. vrouwen op de motor weet ik niet .....

mis af en toe dat gesnater nog wel eens in mijn oor .....
 
Ik zou ook lekker bij Fernando gaan lessen als ik jou was !
Fernando is super-relaxed, grappig, en legt dingen
HEEL goed uit.......
 
Wat je ook nog kan doen is bij Clarien lessen daar hebben ze een echt relaxe instructeur.
Die neemt de tijd om je dingen uit te leggen zonder je op je zenuwen te zitten
 
Neee.. Fernando is echt goed. relaxte zaak, ervaren en goede instructeur en nog eens goedkoop ook.. Zegt toch wel genoeg dat veel lessers terug blijven komen na het behalen van hun rijbewijs om een bakkie te komen drinken.. ik ga morgen ws weer even langs.. Super sfeer!
 
Motorrijschool de Jong, op Zuid. 1Mans bedrijfje, geweldige instructeur met veel humor en de gave om zelfs de grootste mongolen hun A-tje te laten halen. www.motorrijschooldejong.nl
 
Heb jaren geleden gelest bij Bastinck

Op zich is het echt jammer, want die Peet is inderdaad echt een verschrikkelijke LUL
Moeilijk mannetje is het
Al weet ie wel wattie doet......

Heb les gehad van die ouwe Bastinck zelf (m'n vader trouwens ook 30 jaar geleden)
Maar die man is echt super :}
Jammer dat hij het niet meer doet, nu volgens mij ook al een aantal jaartjes gestopt met motorrijles geven.
Is echt een gemis voor die rijschool


Als alleen die Peet nog lesgeeft dan zou ik er zeker NIET meer gaan lessen
 
Laatst bewerkt:
Kijk anders bij rijschool Alert.

Die is gevestigd op het terein bij safe motors.
Als je hem opzoekt in de telefoonboek staat hij gevestigd onder ridderkerk maar het pand waar je weg rijd zit bij safe motors rotterdam (lombardijen)
 
Heb jaren geleden gelest bij Bastinck

Op zich is het echt jammer, want die Peet is inderdaad echt een verschrikkelijke LUL
Moeilijk mannetje is het
Al weet ie wel wattie doet......

Heb les gehad van die ouwe Bastinck zelf (m'n vader trouwens ook 30 jaar geleden)
Maar die man is echt super :}
Jammer dat hij het niet meer doet, nu volgens mij ook al een aantal jaartjes gestopt met motorrijles geven.
Is echt een gemis voor die rijschool


Als alleen die Peet nog lesgeeft dan zou ik er zeker NIET meer gaan lessen
vgs mij ligt opa bastinck aan de verkeerde kant van 't gras
 
Terug
Bovenaan Onderaan