Rijschool ervaringen Amsterdam s.v.p

Rijschool A. Versnel is de beste op dit moment!! :Y

Deze eenmanszaak zit in Diemen-Zuid ik zelf woon in Amsterdam Noord en heb nooit spijt gehad dat ik daar ben gaan lessen, ik had ook om de hoek kunnen lessen bij Ben Smit of twee andere rijscholen in de buurt.

Lessen van 2 uur en niet 1 uur!! ;)

Overigens staat Versnel samen met rijschool Ferry gedeelde 1ste plaats kwa slagingspercentage ook dit zegt toch wel (wat) over de shool!! ook het feit dat deze rijschool alleen maar motor doet sprak mij ook zeker aan. :Y

Dus waar wacht je nog op?? effe googlen op motorrijschool Versnel! :W
 
Kijk eens bij Ron Lemaire. Prima instructeur en in ieder geval goed direct in zijn feed-back. Heeft ook een zeer hoog percentage kandidaten die in 1 keer slagen! En als je nu begint zit je het voorjaar zelf op de weg! Ik was in ieder geval erg tevreden over hem.

En hij rijdt ook aldtijd zelf op de motor mee!

:^

Ik heb ook bij hem gelest en ben in een keer geslaagd *O*
 
Die statistieken zeggen niet zo veel, want als men 60 lessen nodig heeft bij een rijschool omdat de instructeur geen didactische vermogens heeft dan schiet het nog niet op.
 
Ben Smit FTW: 'K heb er met een maat gelest en op een gegeven moment heeft hij het risico genomen om iemand die geen bijzondere verichtingen durfte te maken bij ons (stuudjes van de klas) te zetten, getuigt toch dat hij er op gericht is om resultaat te boeken i.p.v. geld binnen te slepen.

Ben Smit wordt nu trouwens gerund door Erik, die de naam heeft overgekocht, maar de reputatie nu echt naar zijn hand zet (was niet zo goed naar wat ik heb gehoord).
 
Heb afgelopen jaar mijn motorrijbewijs gehaald bij Nelen aan de Wibautstraat.
Prima rijschool met prima instructeurs. Gewoon een goeie tent. :]
 
Ben Smit FTW: 'K heb er met een maat gelest en op een gegeven moment heeft hij het risico genomen om iemand die geen bijzondere verichtingen durfte te maken bij ons (stuudjes van de klas) te zetten, getuigt toch dat hij er op gericht is om resultaat te boeken i.p.v. geld binnen te slepen.

Ben Smit wordt nu trouwens gerund door Erik, die de naam heeft overgekocht, maar de reputatie nu echt naar zijn hand zet (was niet zo goed naar wat ik heb gehoord).


ze zijn naar een nieuw pand verhuist, ze zaten eerst bij jimmy's outlet store inbegrepen maar dit werd te krap (toen was erik nog alleen).
nu zitten ze bij het OSV voetbalterrein ernaast en heeft hij (ik dacht) 2 medewerkers in dienst (voor auto 1 en nog 1 voor auto-motor dacht ik). zelf doet hij alleen motor, als het moet auto.

ik heb er altijd met plezier gelest en alles gaat heel relaxt, maakt niet uit als je een keer iets fout doet. zou er zeker een keer langs gaan

ik had mijn motorrijbewijs in 21 lessen en alle examens in 1 keer geslaagd, heb nog geen autorijbw
 
Laatst bewerkt:
www.motorrijschoollammens.nl

Zit in Almere, maar rijdt ook in Amsterdam. Zeer goede rijschool.
 
Ferry!!

Ik leef nog, zegt genoeg... ;)

Zonder gekkigheid, goeie ervaringen en een no-nonsense mentaliteit aldaar
 
Oud-zuid, de instructeurs daar komen van Ferry.
Ik heb les gehad van Peter en niks meer dan lof. Heb mijn eerste lessen bij RVV gehad en na een paar lessen ben ik daar weggegaan. Erna nog nieuw-Amsterdam geprobeerd en dat was ook niet mijn ding.
 
Laatst bewerkt:
hahaha POLLY, :)

Nee sorry de juiste antwoord zit er niet tussen!! helaas :N
Probeer het opnieuw! :W
 
Versnel *O* *O*

Is gewoon heerlijk om daar te lessen. Perfecte leraar die adil en gewoon goed.




.
 
http://www.bensmit.nl/
Geen gezeik erom heen en gewoon goed.

Hello Rijders,

ben het eens met Polly, Ben Smit is okay geen gezeike en betaalbaar.
En het voordeel is dat je in Zaandam rijd en afrijd, scheelt een hoop opletten in verhouding met Amsterdam, Geen trams en/of bussen iig niet zoveel en vwb fietsers dat is in Amsterdam echt een crime in Zaandam ook geen last van. Ervaring en leren rijden moet je toch zelf doen als je je felbegeerde kaartje(tegenwoordig) hebt

Dus volg Polly en Dajo dan komt het goed.

Succes ermee.

Greetz Dajo
 
Ik heb zelf bij Motor Experience Amsterdam gelest.

Ik heb er zeker weten GEEN spijt van ;)
Instructeur is de chillste die ik ooit heb gezien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan