Rijschool ervaringen Amsterdam s.v.p

Dhr-Majid

MF'er
10 sep 2008
32
0
Dag mensen,

Ik ben tot de conslusie na lang twijfel om deze maand nog aan mijn rijbewijs A te beginnen. Na een beetje onderzoek naar goede/betaalbare rijscholen heb ik deze gevonden


Rijschool Versnel te Diemen
Sabrina A'dam Zuid


Ik wil graag van anderen weten of er nog goede en betaalbare rijscholen in AMSTERDAM. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie jullie ervaringen betreft de rijscholen in AMSTERDAM delen. Zo kan ik makkelijk een keuze maken bij welke rijschool ik m'n lessen ga volgen.
 
Dag mensen,

Ik ben tot de conslusie na lang twijfel om deze maand nog aan mijn rijbewijs A te beginnen. Na een beetje onderzoek naar goede/betaalbare rijscholen heb ik deze gevonden


Rijschool Versnel te Diemen
Sabrina A'dam Zuid


Ik wil graag van anderen weten of er nog goede en betaalbare rijscholen in AMSTERDAM. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie jullie ervaringen betreft de rijscholen in AMSTERDAM delen. Zo kan ik makkelijk een keuze maken bij welke rijschool ik m'n lessen ga volgen.
ik woon ook in amsterdam en ik ging in geuzenveld bij rijschool meteoor daar is een gozer die echt relaxed is.
bij hem heb ik ook mijn rijbewijs gehaald echt de moeite waard om daar ff naartoe te gaan.
gewoon ff rondkijken een bakkie doen en dan een keus maken waar je je het meest op je gemak voelt.
 
Ik zou vooral op de locatie letten, omdat je er wel elke keer heen moet gaan. Elke keer van bijvoorbeeld Oost naar Osdorp fietsen/trammen/bussen/rijden gaat ook vervelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net mijn opleiding afgerond bij RVV (http://www.rvv.nl). Zij zitten in Bos & Lommer. Ik woon zelf in Oud-Zuid maar ik vond het prettig dat je bij RVV een online agenda hebt waar je lessen kan plannen en dat je bij je lessen gelijk in CBR gebied zit. Echt betaalbaar vind ik ze niet maar dat hangt natuurlijk ook af van hoeveel lessen je nodig hebt. })
 
Ik heb vorig jaar bij rvv gelesd en dat ging leuk tot het eerste examen daarna ging het opeens kut en kwam de ware aard van de eigenaar naar boven. Alleen maar geld geld geld willen hebben, je aanpraten dat je niet kan rijden.Toen heel snel naar motorexperience gegaan en kon daar al heel snel afrijden en in 1 keer gehaald. Toendertijd waren er 2 rijleraren bij rvv en de eigenaar dan, de 2 leraren waren perfect, gaven goed les. Maar helaas bepaald de eigenaar wanneer je mag afrijden. Ik heb een heleboel gezeik gehad met die vent, ik had gelijk naar motorexperience (jacob)moeten gaan. Als je meer wilt weten moet je eve prive mailen naar mij.
 
Ik heb vorig jaar bij rvv gelesd en dat ging leuk tot het eerste examen daarna ging het opeens kut en kwam de ware aard van de eigenaar naar boven. Alleen maar geld geld geld willen hebben, je aanpraten dat je niet kan rijden.Toen heel snel naar motorexperience gegaan en kon daar al heel snel afrijden en in 1 keer gehaald. Toendertijd waren er 2 rijleraren bij rvv en de eigenaar dan, de 2 leraren waren perfect, gaven goed les. Maar helaas bepaald de eigenaar wanneer je mag afrijden. Ik heb een heleboel gezeik gehad met die vent, ik had gelijk naar motorexperience (jacob)moeten gaan. Als je meer wilt weten moet je eve prive mailen naar mij.

ja das klote idd.
die gozer bij mij niet hoor ik had mn eigen motor en na een paar keer zakken zei hij tegen mij dat ik m gewoon ff moest opbellen wanneer ik vrij was voor een plekje als die er was en mog ik mee voor niets.
koste hem ook niets alleen oortje in en gaan met die banaan.

Ben m nog steeds dankbaar daarvoor.
 
RVV dus beter vermijden heb absluut geen zin in gezeik. Voor de rest thnks mannen, rai83 ik heb de sit evan motorexpereince bekeken. Ziet er best wel aardig uit de prijzen niet niet belachelijk duur.

Ben smit ziet er ook goed uit. Ff alles vergelijken denk ik.
 
Ik heb ook bij Versnel gelest. Top rijschool! :Y
Je hoeft niet verder te zoeken dus :)
 
Zoek iig een rijschool waar de instructeur ook motor rijdt. In het Amsterdamse verkeer is het best frustrerend wanneer je om de haverklap moet wachten omdat de instructeur nog vast zit voor een stoplicht, lijkt me. Maar volgens mij hebben de meeste rijscholen hun instructeurs gewoon op de motor zitten.
Je hebt je autorijbewijs, vermoed ik? De meeste rijscholen hebben dat als ingangseis, volgens mij.
 
Kijk eens bij Ron Lemaire. Prima instructeur en in ieder geval goed direct in zijn feed-back. Heeft ook een zeer hoog percentage kandidaten die in 1 keer slagen! En als je nu begint zit je het voorjaar zelf op de weg! Ik was in ieder geval erg tevreden over hem.

En hij rijdt ook aldtijd zelf op de motor mee!
 
Laatst bewerkt:
eleo het probleem met versnel is dat hij in diemen zit, en het lijkt me natuurlijk veel betero m te lessen bij het afrij gebied namelijk sloterdijk

elle ja me autorijbewijs heb ik al

moreneedforspeed waar isRon Lemaire gevetigd? En waar lest hij bij sloterdijk of gewoon ergens anders?
 
Ron lest bij sloterdijk. Over het algemeen rijdt hij iedere gebruikelijke lesroute wel met je voor je examen doet. Zijn rijschool is gevestigd vlakbij begraafplaats Westgaarde (parallelweg van de Ookmeerweg). Ik denk dat als je zijn naam intypt op Google je er wel uit komt.
 
eleo het probleem met versnel is dat hij in diemen zit, en het lijkt me natuurlijk veel betero m te lessen bij het afrij gebied namelijk sloterdijk

Je hebt zowiezo eerst AVB-lessen tot je dat gedeelte gehaald hebt. (Je rijdt wel zelf van en naar het oefenterrein).
Daarna beginnen pas de weglessen.
Bij Versnel les je overal... ook sloterdijk.
 
Rijschool Selling, bij het motoport Amsterdam. Tegenover de makro in Zuid-Oost. (spaklerweg)
Goede rijschool, goede instructeurs en vlakbij het AVB-terrein (oefenterrein).
 
Kijk eens bij Ron Lemaire. Prima instructeur en in ieder geval goed direct in zijn feed-back. Heeft ook een zeer hoog percentage kandidaten die in 1 keer slagen! En als je nu begint zit je het voorjaar zelf op de weg! Ik was in ieder geval erg tevreden over hem.

En hij rijdt ook aldtijd zelf op de motor mee!

:^

Dikke gele R1150 waar hij best gekke dingen mee kan :P . :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan