rijschool Falke rijders oproep

Kokkie

MF veteraan
8 mei 2002
2.079
1
Zijn er toevallig ook motorrijders op het motor-forum die vrijdag 4 juli meegaan met het motorweekend van Falke :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Zelfde vraag als vorig jaar :]
Zijn er nu, omdat het motorforum flink gegroeid is het afgelopen jaar wel M.F ers die oud leerling zijn van de rijschool en zich hebben ingeschreven.
Vorig jaar was er niet gereageerd ;(
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer het gewoon trouw nog een keer :X

Ik blijf toch nieuwsgierig of er dit jaar wel MFérs zijn die meegaan met het motorweekend van Verkeerschool falke 8-)

Kokkie
 
Ja, ja :+ dit is echt humor

Elk jaar gaan we met zo,n 80 motoren naar een camping of een afgehuurde boerderij, waar ik steeds weer probeer om de rijders met wie ik in gesprek kom op het forum te krijgen.

Enne ja, ik spreek best wel wat mensen

Eens moet het lukken :Y

 
Ja, ja :+ dit is echt humor

Elk jaar gaan we met zo,n 80 motoren naar een camping of een afgehuurde boerderij, waar ik steeds weer probeer om de rijders met wie ik in gesprek kom op het forum te krijgen.

Enne ja, ik spreek best wel wat mensen

Eens moet het lukken :Y


ik heb daar mijn E gehaald, niet mijn A. ik zit dus nog te wachten op een aanhanger weekend
 
Dat zal er wel leuk uitzien 80 aanhangers achter elkaar :) op de weg

Kan je wel veel ijskasten meenemen voor het natte vocht :9

ik heb daar mijn E gehaald, niet mijn A. ik zit dus nog te wachten op een aanhanger weekend
 
het natte vocht?

das net zoiets als een ronde cirkel...
nat water :+


wel tof dat je nogsteeds gaat
 
Het is gewoon een super leuk weekend :Y waar je elk jaar de vaste "kern" en een hoop nieuwe rijders tegenkomt.

het natte vocht?

das net zoiets als een ronde cirkel...
nat water :+


wel tof dat je nogsteeds gaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan