Rijschool in Amersfoort

Chef

MF veteraan
8 feb 2004
2.649
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Zo. Eindelijk is het me gelukt om mijn neef (32) om te praten. Nadat we afgelopen zaterdag met een aantal familieleden achter een luchtballon (waar ook familieleden in zaten) aan zijn gaan scheuren en hij niet mee kon komen met zijn opgefokte scooter, besloot hij zijn 50 cc te koop te zetten en met de opbrengst van de Malaguti zijn rijbewijs te financieren. :}
Kan je geld een betere bestemming hebben? :+

Nu dan mijn vraag: Welke rijschool in Amersfoort is goed, betrouwbaar en niet duur (kwaliteit mag natuurlijk wel geld kosten).
 
*vloekcencuur*

Bedankt Redline... ik snap niet waarom ik hem niet gevonden heb |( Leek me ook al sterk dat er helemaal geen topic over was. Nou ja, als iemand nog iets toe te voegen heeft wat niet in het bovengenoemde topic staat, graag.

Zo niet mag ie op slot :) .
 
*vloekcencuur*

Bedankt Redline... ik snap niet waarom ik hem niet gevonden heb |( Leek me ook al sterk dat er helemaal geen topic over was. Nou ja, als iemand nog iets toe te voegen heeft wat niet in het bovengenoemde topic staat, graag.

Zo niet mag ie op slot :) .

LOL

Even zoeken op Amersfoort ;)
 
Sissi heeft haar motorrijles gehad bij rijschool Jan gerritsen onderaan het klaverblad hoevelaken... echt een top rijschool :}

zeker een aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan