Rijschool in Arnhem gezocht

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Ja, searchy heb ik gebruikt, maar ik kon eht toch niet vinden ;) :

Mjin vriendin is op zoek naar een motorrijschool in Arnhem (Jaaa, eindelijk!: })

Nou heb ik zelf wel het een en ander aan verhalen over diverse rijscholen gehoord hier; sommigen goed, sommigen slecht. Maar er schijnt hier een kerel te zijn waarbij je op Harleys lest, en wat ik daar van gehoord heb is erg positief! Wie weet wie dat is, ik kan hem nergens vinden op i-net. En wat kan je mij vertellen over deze rijschool?

En misschien een andere rijschool? Heeft iemand nog een aanrader hier of in de directe omgeving van Arnhem?
 
Ik denk dat het Brouwer is.
Zit aan de Johan de Wittlaan in Arnhem.
Ik heb geen ervaringen met de rijschool.

tlh
 
Nogmaals effe googlelen:
Deze dus:

Brouwer
Provincie: Gelderland
Activiteit: Motorrijschool
Plaats: Arnhem
Bezoekadres: J De Wittlaan 233
Postcode: 6828XK
Tel: 026-4457373

tlh
 
Ik heb zelf bij Rob Kersten gelest. Was echt super. Prima rij-instructeur..

RIDDERHOF 12
Postcode: 6834EM
Plaats: ARNHEM
Telefoon(1): 026-3210083
 
klopt die vent met de harley moet je geen les van hebben zie die vent vaak zat rijden en iedere keer weer zelfde stukje snelweg etc...!

ERIK WIERBOS in HUISSEN!!!!!!! gediplomeerd KNMV instructeur.. die leert je motor rijden in de stad op de posbank over de dijk overal!

Niets dan lof voor deze heer!

http://www.erikwierbos.nl
 
Volgens mij rijd Theo Peters met Harleys.
weet verder niet hoe de lessen zijn.
Heb zelf bij Dick Joosten gelest, was redelijk. Beetje ruige vent in de bek. Verder wel Ok.
Vrouwtje heeft bij Brouwer gelest, was daarover wat minder enthiousiast.

Kies een rijschool waar je even een proefles oid kunt doen, weet je gelijk hoe ze met hun leerlingen omgaan.

Succes ermee!
 
ok , brouwer is een goede rijschool (heb ik zelf bij gelest ...)
harley's zijn idd van teo peters :)
 
Volgens mij rijd Theo Peters met Harleys.

Dat izzum! (Ik kon dus niets van hem vinden, ook niet in de gouden gids. Ik wist alleen amar dat hij met Harleys rijdt, verder niets. Bedankt dus! :}

Even neuzen dus, en bedankt voor die tip in Huissen! Daar heb ik ook veel goeie berichten over gehoord!
 
DAM is idd een goeie, daar heb ik alles in 1x gehaald en snel ook, zonder enige ervaring op schakelbrommer oid!
Dam zit in het Gelredome
 
Dam wordt het niet iig. ;)

Nee, ze twijfelt nu tussen die kerel uit Huissen en over van Gerwen uit Duiven. Van beide heb ik goede verhalen gehoord, dus vandaar. Dus alle info is welkom...
 
Oh, en die zijn er zeker! Maar omdat ik persoonlijk geen ervaring heb met deze rijschool ga ik ze hier dus niet neerkwakken. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover meneer Dam. :) Maar ik handel met voorkennis, zeg maar... :+
 
VERKEERSSCHOOL DE KINKELDER
Groessen afgenomen examens tot 50 geslaagd in percentage 96 - 100 2de maal 31 - 35

VERKEERSSCHOOL DICK JOOSTEN
Arnhem afgenomen examens tot 75 geslaagd in percentage 86 - 90 2de maal 96 - 100

ken ze beide niet, maar kunnen schijnbaar wel les geven :]
 
Even onder de inlognaam van mijn vriend... :-)

Ik heb zelf bij Frank van Gerwen in Duiven gelest en ben super tevreden. Hij gaat net een stapje verder in het leren motorrijden dan de gewone instructeur. Ook het rijden over obstakels en een soort gymnastiek om vertrouwen te krijgen, zit erbij. Hij neemt, indien nodig, extra tijd voor je en hij legt alles goed uit.

Een echte aanrader! Ben in 1 keer geslaagd (twee jaar terug). Daarna ook alleen maar goede verhalen gehoord van mensen die er gelesd hebben (we komen nog steeds bij Rob den Balvert, waar Frank ook een hoek heeft).

Zie ook het gastenboek op www.frankvangerwen.nl

Succes voor je vriendin en groetjes, Marita
 
Laatst bewerkt:
Even onder de inlognaam van mijn vriend... :-)

Ik heb zelf bij Frank van Gerwen in Duiven gelest en ben super tevreden. Hij gaat net een stapje verder in het leren motorrijden dan de gewone instructeur. Ook het rijden over obstakels en een soort gymnastiek om vertrouwen te krijgen, zit erbij. Hij neemt, indien nodig, extra tijd voor je en hij legt alles goed uit.

Een echte aanrader! Ben in 1 keer geslaagd (twee jaar terug). Daarna ook alleen maar goede verhalen gehoord van mensen die er gelesd hebben (we komen nog steeds bij Rob den Balvert, waar Frank ook een hoek heeft).

Zie ook het gastenboek op www.frankvangerwen.nl

Succes voor je vriendin en groetjes, Marita

Ah, kijk aan! Dank je wel... :)

Tja..en als je alles van te voren wist... :+

...Zat ik nu niet thuis. :+
 
Ik heb gelest bij Theo Peters en ben zeer tevreden. Ben de eerste keer geslaagd.
En dat hij vaak het zelfde stukje snelweg rijdt (waarschijnlijk de Plei) kan ik wel verklaren. De rijschool is in Noord en je moet afrijden in Zuid. Ook doen ze de bijzondere verrichtingen (zoals heel veel rijscholen) op het parkeerterrein van de Rijnhal. Ik heb dus goede ervaringen met deze rijschool.
Succes met de keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan