Rijschool in de buurt van Utrecht?

Jinxx

Rookie
4 mei 2004
16
0
Utrecht
Weten jullie misschien een goede rijschool in de buurt van Utrecht?

Wheelie en ik gaan deze zomer lessen, maar we weten nog niet waar.
Hebben jullie een idee en wat zijn jullie ervaringen?

:} :} :}
 
Probeer het eens bij Andre Wierenga op de Amsterdamsstraatweg in Utrecht.

Zeer goeder rijschool, en met een zeer hoog slagingspercentage

Je komt daar voor een rijopleiding, en niet om ff je rijbewijs te halen.
 
Probeer het eens bij Andre Wierenga op de Amsterdamsstraatweg in Utrecht.

Zeer goeder rijschool, en met een zeer hoog slagingspercentage

Je komt daar voor een rijopleiding, en niet om ff je rijbewijs te halen.
:^

Bandietje heeft daar ook naar volle tevredenheid gelest.
*D
 
Zelf heb ik goede ervaringen met Silverline...
Er moet ergens (tussen mijn favo's) een link zijn naar een pagina waar ervaringen staan van anderen lessers over rijscholen

*gaat druk zoeken
 
Probeer het eens bij Andre Wierenga op de Amsterdamsstraatweg in Utrecht.

Zeer goeder rijschool, en met een zeer hoog slagingspercentage

Je komt daar voor een rijopleiding, en niet om ff je rijbewijs te halen.

Ik heb daar ook gelest, niets dan lof, zeer tevreden. Als mijn vriendin gaat lessen dit jaar mag het alleen daar.
 
Nadeel van Wierenga is dat je alleen tijdens 'kantooruren' kunt lessen.
Als je een full-time baan hebt kost dat je veel vrije uren.
Ook goed in Utrecht is Veronica (heeft m'n vriendin gelest)
Een echte afrader is Eimers (heb ik gelest :( )
 
Jep, Wierenga, heb ik gelest (zie Kneeslider) :) . Kan inderdaad niet 'savonds. Da's waar. Maar goed, ernstig aardige rij-instructeur (André: Knipperrrrrrrrrrrrtje... O-) ). En ik weet niet hoe ze dat nu doen, maar 3 jaar geleden was het altijd: de ene week oefeningen oefenen op de parkeerplaats bij de veemarkt en de andere week rondrijden door stad en land. Wel zo duidelijk. Wat bij mij de doorslag gaf was gewoon een rondje bellen en even langsgaan om de sfeer te proeven :9 . Het telefoongesprek met mamma Wierenga was al erg leuk en toen ik daar langsging "voelde"het gewoon prima. Ik had nog wat scholen gebeld, maar ik geloof dat ik bji Wierenga het aardigst werd geholpen aan de telefoon en dat ik het snelste terecht kon voor :] .
Succes met kiezen.
 
Heb zelf bij Bruinsma gelest, bij Galgewaard. Prima! En gehaald in 11 lesjes.. *D
Je lest daar op een CB500.
 
Heb zelf bij Bruinsma gelest, bij Galgewaard. Prima! En gehaald in 11 lesjes.. *D
Je lest daar op een CB500.
Ik heb zelf bij Bruinsma gelest voor mijn autorijbewijs. Heb ik een beetje gemengde gevoelens aan overgehouden. Het is op zich een goede rijschool.
Ik had eerst een geweldige instructeur, maar toen hij aan zijn heup geopereerd moest worden zou ik een nieuwe krijgen '( . Ik moest er alleen zelf achteraanbellen :X . Vond ik toch een beetje jammer voor dat geld.
 
Ook goede ervaringen met Bruinsma. Wel is het zo dat de ene instructeur net weer wat anders lesgeeft dan de ander, maar dat zal overal wel zo zijn natuurlijk.
 
vorig jaar in de zomer gelsd bij Wierenga en dan Bij Eric de broer van Andre.
En naar volle tevredenheid in een keer geslaagd. En een goede rijopleiding als ik dat vergelijk met de verhalen die ik hoor van andere mensen. Dit wordt trouwens ook wel bevestigd door het slagingspercentage.
CYA
Chiti
 
Ook goede ervaringen met Bruinsma. Wel is het zo dat de ene instructeur net weer wat anders lesgeeft dan de ander, maar dat zal overal wel zo zijn natuurlijk.


iid, ik heb ook bij Bruinsma gelesd, had meestal les van die ene op die donker rode k1200 met zwart/geel leren pak en een politie hem op .....zag er niet uit, maar die vent gaf onwijs goed les en nog een een onwijs toffe peer ook ! :
K'geloof dat ie een buschauffeur was....

En dan heb je er ook nog een die er altijd achter aan hobbelt in z'n auto, die vind ik persoonlijk wat minder les geven, maar wel een aardige kerel.

Ben best tevreden met Bruinsma :)

Wás tevreden want ik kom er al 2 jaar nie meer.
 
Mijn vrouw voelde zich niet op haar gemak door het "gedram" bij Wieringa, moest ook bij de éérste les (!) vóór de rijschool op de motor stappen en zo de ( drukke ) Straatweg oprijden, ze had zelfs nog nooit op een schakelbrommer gereden !

Is er dus na een paar lessen mee opgehouden en pas een half jaar later weer opnieuw begonnen bij Veronica. Niets dan lof en de tweede keer afrijden geslaagd na - in totaal - 26 lessen :} :}

Goede begeleiding en rustig uitleggende instructeur :} :}
 
Vreemd Max, direct zelf rijden.... zelfs ik had 3 jaar schakelbrommer ervaring maar moest eerst achterop naar een parkeerterrein.. en dat is wel zo veilig. Nu had ik Hufman in Amersfoort, maar lijkt me wel zo normaal dat je niet meteen op een motor stapt.. Amsterdamse straatweg valt best mee, maar heb je nog nooit motorgereden dan zou ik ook gek worden.

M'n vriendin wil ook binnenkort lessen en wel in Utrecht. Moet zelf dus ook een goede voor haar uitzoeken, in elk geval binnenkort eerst een proefles, of ze het echt wel leuk vind... en ondertussen alvast een leuke 250cc voor d'r kopen om wat mee te oefenen op een lege parkeerplaats :o
 
Ik les bij Silverline in Ijsselstein en vindt het op zich best een fijne rijschool. Mocht ook meteen eerste les de weg op. Website van hun is www.silverline.nl

Alvast succes met lessen :]
 
Heb zelf bij Bruinsma gelest, bij Galgewaard. Prima! En gehaald in 11 lesjes.. *D
Je lest daar op een CB500.

Ook gelest bij Bruinsma, voordeel: je kan ook 's avonds lessen. Vond ik zelf helemaal prettig omdat je dan les krijgt van instructeurs die het puur voor de hobby doen, dus partimers die overdag ook gewoon een baan hebben. Bij hun merk je echt dat ze het ook leuk vinden om te doen, die lol zie je niet meer echt bij mensen die het al 20 jaar fulltime doen! Er is daar een die ook les geeft in de VRO's, die heeft me toch een techniek kennis waar de meeste instucteur een puntje aan kunnen zuigen. Zeker een aanrader!
 
iid, ik heb ook bij Bruinsma gelesd, had meestal les van die ene op die donker rode k1200 met zwart/geel leren pak en een politie hem op .....zag er niet uit, maar die vent gaf onwijs goed les en nog een een onwijs toffe peer ook ! :
K'geloof dat ie een buschauffeur was....

En dan heb je er ook nog een die er altijd achter aan hobbelt in z'n auto, die vind ik persoonlijk wat minder les geven, maar wel een aardige kerel.

Ben best tevreden met Bruinsma :)

Wás tevreden want ik kom er al 2 jaar nie meer.

Van de eerste kerel heb ik ook les gehad, echt perfect. is iemand die ook instucteur is in de Vro vandaar die goede manier van lesgeven (denk ik)
 
die gast op de grote rode BMW is johan, in mijn ogen een van de beste bij bruinsma, Theo was ook wel goed, maar vond te veel goed (als je begrijpt wat ik bedoel en volgens mij haalde hij nog al eens mensen door elkaar)
tico is ook een prima kerel net als jan (in de mini tegenwoordig)

ohja in 2 keer geslaagd (reden van het zakken was dat ik eigenlijk alleen maar in het donker had gereden (en bij kruisingen af ging op schijnsel van autoos op de weg, dat deed ik overdag (examen ook ) en dan ga je te hard.

bruinsma vind ik prima.

theo
ps motor lessen waren van december '03 tot maart '04 auto was 4 jaar geleden.

 
Ik heb zelf gelest bij Miltenburg in harmelen, hij geeft in de avond uren en op zaterdag les. Ik ben zelf zeer tevreden over hem, en de mensen die ik het aangeraden heb zijn ook zeer tevreden. Het slagingspercentage ligt ook erg hoog.

Je rijdt op een honda cb500, yamaha diversion 600 of honda shadow. Dus zelf kiezen waar je het lieft op gaat rijden.
het is niet erg grootschalig, en dat vind ik er juist zo goed aan.

tel. nummer: 0348-443013
 
die gast op de grote rode BMW is johan, in mijn ogen een van de beste bij bruinsma, Theo was ook wel goed, maar vond te veel goed (als je begrijpt wat ik bedoel en volgens mij haalde hij nog al eens mensen door elkaar)
tico is ook een prima kerel net als jan (in de mini tegenwoordig)

ohja in 2 keer geslaagd (reden van het zakken was dat ik eigenlijk alleen maar in het donker had gereden (en bij kruisingen af ging op schijnsel van autoos op de weg, dat deed ik overdag (examen ook ) en dan ga je te hard.

bruinsma vind ik prima.

theo
ps motor lessen waren van december '03 tot maart '04 auto was 4 jaar geleden.

Dat was tevens mijn motorles periode daar....hebben we mischien samen gelest? Ik heb voornamelijk les gehad van Johan en eigenlijk altijd 's avonds omdat ik overdag fulltime werk. Naar mijn idee was johan daar zeker de beste!! Die gast is echt helemaal ok. Theo was ook wel prima, vond juist tico en jan helemaal niks. Zeiden echt te weinig naar mijn idee. Je kon goed het lesverschil merken tussen de full-timers (jan en Tico) en de parttimers (theo en johan) Maar ja..meningen verschillen *D
 
Dat was tevens mijn motorles periode daar....hebben we mischien samen gelest? Ik heb voornamelijk les gehad van Johan en eigenlijk altijd 's avonds omdat ik overdag fulltime werk. Naar mijn idee was johan daar zeker de beste!! Die gast is echt helemaal ok. Theo was ook wel prima, vond juist tico en jan helemaal niks. Zeiden echt te weinig naar mijn idee. Je kon goed het lesverschil merken tussen de full-timers (jan en Tico) en de parttimers (theo en johan) Maar ja..meningen verschillen *D

Heb bij bruinsma autorijlessen gehad. Heb les gehad van Jan Stoops en Karel .....
Dat was in 2001 en 2002.

Wij gaan waarschijnlijk bij Eimers rijden. Heb er ook hele goede berichten over gelezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan