Rijschool Robert Wetzel failliet!

hard base

Die hard MF'er
11 dec 2003
304
0
Waalre
Zoals al wel bekend zal zijn is Rijschool Robert Wetzel uit Eindhoven failliet. De bijgevoegde foto's zijn enkele maanden geleden gemaakt.

De verhalen gaan rond dat het een hele slechte rijschool was. Hij zou zowel zijn leerlingen als zijn werknemers bedonderen en oplichten. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat zij zelfs van rijschool zijn veranderd!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de beste man?

full
 
Ik vind het ook geen goede reclame slogan op de ruit :)

Ik ken de rijschool niet
 
Deze foto's moeten al enkele weken oud zijn want inmiddels zit er al een compleet andere toko (geen rijschool) op hetzelfde adres.
 
Met zo'n streetfighter en zo'n sjonnie mercedes reclame bord kijk je er wel vreemd tegen aan.
 
De verhalen gaan rond dat het een hele slechte rijschool was. Hij zou zowel zijn leerlingen als zijn werknemers bedonderen en oplichten. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat zij zelfs van rijschool zijn veranderd!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de beste man?

(Afbeelding)

Zie CBR.nl voor de slagings percentages. Het laagste van ALLE rijscholen in de regio voor motorexamens!!! 36-40 procent kans van slagen voor 1e examen
B|
 
de juiste mensen op de juiste plek,met een patatkraam is het netzo een plaatselijk knap sletje erin ipv een :r bitch en je hebt een goudmijntje. :+
 
Deze foto's moeten al enkele weken oud zijn want inmiddels zit er al een compleet andere toko (geen rijschool) op hetzelfde adres.
Beter lezen gast. Hard base schreef in zijn beginpost: "De bijgevoegde foto's zijn enkele maanden geleden gemaakt." ;)

En over Robert Wezel: ik ken iemand die bij hem gelest heeft en het was ongeveer "De firma list en bedrog. Bent u vandaag niet bedonderd? Komt het morgen nog!" :X
 
LOL dat is er opgeschreven door een turk lijkt me.... lijkt me toch echt heid i.p.v. heit te moeten zijn :+

Maar nee, kende de gast niet, woon ook nie in eindhoven :+
 
Diegene die het opgeschreven heeft zal idd niet erg slim geweest zijn. Staat met dikke letters boven wetZel, schrijft ie wetSel...maar het gaat om het idee!
 
Blij dat die falliet is!! Nooit iets geleerd en uiteindelijk bij een andere rijschool mijn rijbewijs gehaald. (auto-rijbewijs trouwens, helaas nog niet in bezit van motor-rijbewijs, maar ben bezig!!)

Vriendin van de Red
 
Helaas bij deze rijschool gelest. 9 lessen en geen fuck geleerd. Daarna overgestapt naar een andere rijschool waar ik zo'n beetje opnieuw kon beginnen.
Toen ik ze belde dat ik wilde stoppen met lessen waren ze nog verbaast/boos ook... :?
Later op cbr.nl nog gezien dat ze de slechtste rijschool uit de omgeving zijn dus mooi dat de toko gesloten is :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan