Rijschool zuid-limburg

belsj

MF veteraan
13 feb 2003
1.196
0
Wie weet een goede rijschool in zuid limburg?

1. Peter waterval
2. marc tychon
3. la blanche
4. roger frissen

La blanche had t hoogste scoringspercentage bij CBR, EN ik had nu maandag intake-test maarrrr de instructeur is ziek voor een MAAND :( kan die vent ook niks aan doen maar om nog een maand te wachten heb ik niet al te veel zin in. Heeft iemand ervaring met bovenstaande rijscholen of andere??? Let me know :)
 
Er kan er maar 1 de beste zijn.. Rijschool Ros in Beek/Echt. Die gast is tenminste een echte motorrijder..
 
Wat versta jij onder zuid limburg??

Thewissen in Bocholz is goed.
Bischops in Heerlen
Wishmann in Heerlen

Je moet je niet zo blind staren op die cijfers van het CBR.
De cijfers geven een indicatie, maar verder zegt het niet veel.
 
Rondom maastricht :) Hmmm toch misschien naar peter waterval bellen. Alleen klote dat ik die intake-les al betaald heb, ff terug gaan vangen :)
 
cordewener

ook erg hoog %


BEN JE GEK! :? B|

Cordewener is KUT vind ik persoonlijk.
1 instructeur is echt goed, Kees. Richard is ook wel een goeie gast maar is wat anders als kees, kees is het meest ontspannen. En Hans Cordewener (de zoon van Cordewener) is echt een grote lul, en heb ik ook een x zowat ruzie mee gehad onder het lessen.

Wat een eikel zeg.

Ik raad je cordewener flink af, en zoek je maar wat anders wat ze hier aanbevelen op MF!

suc6 met het zoeken en lessen!
 
Hallo kom uit Maastricht

Ik denk dat persoonlijke ervaringen niks waard zijn als het gaat over het slagen bij een rijschool en dat geld ook voor de examinators van het CBR.

Als jij de eerste keer zakt baal je zo erg dat je niet bent geslaagd dat je al gauw de schuld afschuift op de rijschool.
Of je gooit het op het niet functioneren van de examinator. Toen ik op moest voor mijn motorrijbewijs had ik Dhr Been of Bean of hoe je dat ook schrijft.

Je wordt dan drie weken van tevoren helemaal bang gemaakt door vrienden en vage bekenden dat het zo'n klootzak is ( omdat zij daargezakt zijn )

Ik ben in een keer geslaagd dus je raad al wat ik van hem vind :)

Maar ff terug te komen op de rijscholen: heb les gehad bij Johan Mulkens uit wolder. Erg relaxte kerel en lekker kleine rijschool.

Groeten
 
Ik ga denkelijk voor peter waterval, alleen motorrijschool en zit in de buurt.
 
ben vandaag bij peter waterval geweest en woensdag eerste rijles. Maar wat een uitleg :} hij legt je duidelijk hoe het inelkaar zit, kon ik niet zeggen bij waar ik eerst zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan