Rijvaardigheid automobilisten onvoldoende

Ik had geen onderzoek nodig om dat te weten.
Meer dan de helft van al die autobestuurders die ik zie rijden zou ik geld op durven inzetten dat of: A) Ze geen rijbewijs hebben
B) Ze het rijbewijs gekocht hebben
C) Ze hele vieze dingen met de examinator hebben gedaan
 
En als ze motorrijders een proef laten afleggen dan is 90% van de mensen hier op't forum een gevaar op de weg.
Trap toch eens niet in zulke dingen jongens, is enkel een pressiemiddel om nieuwe/strengere maatregelen te verzinnen.
 
CBR= gewoon een commerciele kl*te instelling.
Net zoals de (auto)bandenbranche, die een wettelijke verhoging wenste van 1.6 naar 2.0mm want dan zouden er minder ongelukken gebeuren...

Pure commercie :( :( :(
 
CBR= gewoon een commerciele kl*te instelling.
Net zoals de (auto)bandenbranche, die een wettelijke verhoging wenste van 1.6 naar 2.0mm want dan zouden er minder ongelukken gebeuren...

Pure commercie :( :( :(

Wat....? ik ben sprakeloos.... wil je zeggen dat VACO (neem aan dat je het over hun hebt) niet onze belangen behartigd en zich om onze veiligheid bezorgt maakt? Bedoel je dat ze gewoon geld willen verdienen?? (probeer lach in te houden) ')
Dat kan toch niet....?
Dat mag toch niet....?

Stop the insanity!!!!

LOL :+
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn autorijbewijs had ik C er graag bijgenomen, was echt een knappe examinatrice!
Maar was hoedanook niet nodig
 
Ik had geen onderzoek nodig om dat te weten.
Meer dan de helft van al die autobestuurders die ik zie rijden zou ik geld op durven inzetten dat of: A) Ze geen rijbewijs hebben
B) Ze het rijbewijs gekocht hebben
C) Ze hele vieze dingen met de examinator hebben gedaan

:^ Suggestie voor nog een mogelijkheid:

D) Ze hun blindegeleidehond zijn vergeten
 
Dat ze onvoldoende kijken was mij al bekend. Daar is geen onderzoek voor nodig. Elk bijna-ongeluk of elke ruzie op de weg is voornamelijk te danken aan die mongolen die niet kunnen kijken en anticiperen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan