Rijvaardigheidscursussen en bochtentrainingen 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinKing

MF veteraan
4 dec 2007
5.360
1.171
Vlaanderen
Instagram
Vanuit onze VZW, BE-moto, worden in 2022 opnieuw heel wat rijvaardigheidscursussen gegeven en bochtentrainingen in de Ardennen. We organiseren dit jaar ook onze eerste tweedaagse in de Ardennen! De VZW bestaat uit instructeurs die professioneel met de motor rijden (politie, vlabel, rijkswacht, militaire politie, ...) en die kostenloos in hun vrije tijd deze cursussen aanbieden. Motorrijders voor motorrijders dus!
Daardoor zijn onze prijzen kostendekkend, vanaf 40 euro kan je al deelnemen aan een leerrijke dag met lunch en vele motorpraatjes.

Hier kan je onze kalender terugvinden.

Als er vragen zijn laat gerust iets weten :]
 

Bijlagen

  • 20220130_132330.jpg
    20220130_132330.jpg
    501,7 KB · Weergaven: 27
Met hoeveel instructeurs zijn jullie ondertussen al?

Prijzen zijn meer dan scherp te noemen! Ga eens door mijn agenda denk ik, zo'n weekendje Luxemburg is altijd fun.
 
Hoe houden jullie rekening met de niveau van de cursisten? Ik zie 3 verschillende bochten stages, waarvan 1 expert maar de andere 2 hebben alleen als verschil de afstand (150-220). Ik heb al 10jaar m’n rijbewijs maar m’n vriendin sinds vorig jaar. Lijkt me niet handig om ons allebei op hetzelfde in te delen?
 
Hoe houden jullie rekening met de niveau van de cursisten? Ik zie 3 verschillende bochten stages, waarvan 1 expert maar de andere 2 hebben alleen als verschil de afstand (150-220). Ik heb al 10jaar m’n rijbewijs maar m’n vriendin sinds vorig jaar. Lijkt me niet handig om ons allebei op hetzelfde in te delen?
We hebben maar twee verschillende bochtenstages hoor. Bochtenstage beginner en bochtenstage advanced.

Beginner is voor iedereen toegankelijk, advanced voor wie al een cursus volgde bij ons of ergens anders en dus al wat ervaring heeft. Daar wordt dieper ingegaan op de verschillende bochtentechnieken.
 
Met hoeveel instructeurs zijn jullie ondertussen al?

Prijzen zijn meer dan scherp te noemen! Ga eens door mijn agenda denk ik, zo'n weekendje Luxemburg is altijd fun.

We zijn ondertussen al met zes vaste instructeurs.

Fijn als je er bij zou zijn, het wordt alleszins een onvergetelijk weekend!
 
Na veel VRO cursussen is dit weer een hele nieuwe beleving. Lelystad kennen we nu wel.
Ik heb me ingeschreven voor een bochten training en een weekeinde in Luxemburg, start in Luik.
Dat betekend voor en na een hotelletje om niet midden in de nacht vanuit Poortugaal (Rotterdam) te moeten vertrekken.

@LinKing; bedankt voor het melden. Ben heel benieuwd!
 
Vanuit onze VZW, BE-moto, worden in 2022 opnieuw heel wat rijvaardigheidscursussen gegeven en bochtentrainingen in de Ardennen. We organiseren dit jaar ook onze eerste tweedaagse in de Ardennen! De VZW bestaat uit instructeurs die professioneel met de motor rijden (politie, vlabel, rijkswacht, militaire politie, ...) en die kostenloos in hun vrije tijd deze cursussen aanbieden. Motorrijders voor motorrijders dus!
Daardoor zijn onze prijzen kostendekkend, vanaf 40 euro kan je al deelnemen aan een leerrijke dag met lunch en vele motorpraatjes.

Hier kan je onze kalender terugvinden.

Als er vragen zijn laat gerust iets weten :]
Top! Mocht er nog een plaatsje in turnhout vrij komen dan hou ik me aan bevolen. 😇
 
Ik heb mij en mijn zoon ingeschreven voor bochtentraining op de 17e. Voor mij was de laatste VRO ook al weer wat jaartjes geleden en mijn zoon heeft nog niet zo veel ervaring. We hebben er in ieder geval zin in!
 
Slotje, voor het plastsen of heropenen eerst toestemming van administrator (Duderuud) nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan