Rijverbod tot 2108

dacht ik al, ja.. ;)

geloof me, ik zou niets liever doen dan de naam vrijgeven en ermee naar alle kranten trekken, maar aangezien het proces 'hangende' (hummmm.... ) is, zou dat volgens mn advocaat de zaak kunnen schaden.. omdat 1 en ander nog (sarcasme) niet bewezen geacht word.. :X als de dag komt dat er n uitspraak is, en het draait idd zo uit, wees maar zeker dat ik ermee naar elke krant stap.. denk dat er onderhand al n zitting of 7 geweest zijn... en dan steeds maar uitstel,herbekijken,uitstel, tja, ik zal wel niet de enige zijn in zo'n geval... maar idd, daar gaat t niet om, het gaat om belachelijke uitspraken, maar weer on topic dus... ;)


Ja zeer klote dat zoiets gebeurd, en alleen omdat het een zak hooi met veel geld is wordt hij weer beschermd. Dat soort zooi gebeurd hier in Nederland ook wel, van die vriendjespolitiek. Ik hoop voor je dat het snel behandeld wordt en je wint zodat die vent kan boeten.

Mocht je de naam via wel via PM willen geven ontvang ik die graag, ik zal m nergens noemen. Zo niet, even goede vrienden ;)
 
En als 'ie nou wéér gaat rijden .... wordt 't dan 2109?

Ik geloof nooit dat die persoon daar ook maar iets om maalt...
 
Tsjaa...makkelijk om de rechter/politie de schuld te geven van je eigen stommiteit. Als je weet dat men in België flinke rijontzeggingen uitdeelt voor te hard rijden, moet je niet gaan janken als je een keer in de prijzen valt. Misschien ook meteen leuk voer voor de koffietafelmensen die altijd zeiken dat er zwaarder gestraft moet worden. Dat helpt dus geen reet, dat bewijst dit verhaal wel weer.

En verder blijft alleen nog tegeltjeswijsheid over:
"Don't roll the dice if you can't pay the price"
 
Tsjaa...makkelijk om de rechter/politie de schuld te geven van je eigen stommiteit. Als je weet dat men in België flinke rijontzeggingen uitdeelt voor te hard rijden, moet je niet gaan janken als je een keer in de prijzen valt. Misschien ook meteen leuk voer voor de koffietafelmensen die altijd zeiken dat er zwaarder gestraft moet worden. Dat helpt dus geen reet, dat bewijst dit verhaal wel weer.

En verder blijft alleen nog tegeltjeswijsheid over:
"Don't roll the dice if you can't pay the price"

of je pakt je zoon of broer als zondebok...

zowel mijn pa als broertje zijn geflitst door een rood licht flitser (de vraag is of dat ding wel goed stond afgesteld omdat ze naar eigen zeggen nog door groen reden en er meerdere mensen al hadden geklaagd).

iig moet mijn broertje zijn rbw ff inleveren...maar goed, die heeft hem nodig voor werk dus mag ik hem inleveren B|
 
of je pakt je zoon of broer als zondebok...

zowel mijn pa als broertje zijn geflitst door een rood licht flitser (de vraag is of dat ding wel goed stond afgesteld omdat ze naar eigen zeggen nog door groen reden en er meerdere mensen al hadden geklaagd).

iig moet mijn broertje zijn rbw ff inleveren...maar goed, die heeft hem nodig voor werk dus mag ik hem inleveren B|

En wie ben jij dat je het daar mee eens bent.....
 
En wie ben jij dat je het daar mee eens bent.....

omdat ik hem dit keer wel geloof met die flitser
ik niet zo dringend vervoer nodig heb
mijn broertje altijd de bob is met uitgaan
hij mij mag rijden als ik naar dld moet
het mij ook indirect veel geld kost als hij niet kan werken
en het is natuurlijk mijn lieve broertje *O*
 
omdat ik hem dit keer wel geloof met die flitser
ik niet zo dringend vervoer nodig heb
mijn broertje altijd de bob is met uitgaan
hij mij mag rijden als ik naar dld moet
het mij ook indirect veel geld kost als hij niet kan werken
en het is natuurlijk mijn lieve broertje *O*

Voor mijn broertje zou ik dat dus nooit doen, wat mij betreft mogen ze zijn rijbewijs afnemen voor de rest van zijn leven, niet dat het wat uitmaakt met zijn gedrag, rijden zonder gekeurde auto, 2 keer in dezelfde week in dezelfde straat auto afgesleept, rijden terwijl zijn rijbewijs voor 10 dagen is ingenomen en ga zo maar door. Dit alles in een tijdsbestek van 2 jaar... B|
 
Dus jij accepteerd de boete die iemand anders als onterecht ziet....

als je door dat ding geflitst wilt worden moet je het opzettelijk doen of hij functioneerd beroerd... zo zichtbaar is die...

bovendien mag die zelf het financiele deel betalen ...

tot een jaar terug reed mijn broertje ook als een aso...
na flink wat bekeuringen, in beslagname rbw en een flinke preek van omgeving en oom agent rijdt die nu al een jaar echt keurig, soms zelfs te traag ;(
 
Laatst bewerkt:
als je door dat ding geflitst wilt worden moet je het opzettelijk doen of hij functioneerd beroerd... zo zichtbaar is die...

bovendien mag die zelf het financiele deel betalen ...

Hoop ik voor je dat deze bekeuring een "M" was (Mulder) en géén "T" van transactievoorstel, anders kán het voor jou de volgende keer overwachts slecht uitpakken.
 
Hoop ik voor je dat deze bekeuring een "M" was (Mulder) en géén "T" van transactievoorstel, anders kán het voor jou de volgende keer overwachts slecht uitpakken.
het was in mijn geliefde duitsland :')

maar goed, ik ben benieuwd of ik echt mijn rbw zou moeten inleveren of er een stickertje op komt :+ .
 
iig moet mijn broertje zijn rbw ff inleveren...maar goed, die heeft hem nodig voor werk dus mag ik hem inleveren B|
Uiteraard moet je dat zelf weten, maar ik zou dat nooit doen. Straks kom je zelf een keer voor het hekje te staan en dan zegt de rechter: 'aha...u leert niet zo snel...' (vul de rest maar in).

Een instructeur van Slotemaker deed dat ook een keer voor een familielid. Zegt de rechter dat ie zeker denkt dat ie overal mag racen omdat ie op het circuit werkt...half jaar rijbewijs kwijt. Erg grappig.

Nee...wie zijn billen brandt, mag van mij echt zelf op de blaren zitten, ook al komt dat slecht uit. Ik vind al dat de rechter daar teveel rekening mee houdt; ook voor mensen die bezopen achter het stuur hebben gezeten. En dan alleen in de weekends het rbw inleveren. Nee, daar kan ik niet achter staan.

Ik heb geen idee hoe rood licht flitsters werken, maar volgens mij zijn die dingen gewoon op het rode licht geschakeld, dus niet een kwestie van instellen. Je rijdt over de detectielus en als het rode lampje dan aan is, ben je de sigaar. Niet echt een heel ingewikkeld verhaal zoals je met een snelheidsradar hebt. Die moet je echt heel secuur afstellen. Maar goed, ik ken de situatie niet, en ik was er niet bij. Maar raak je tegenwoordig je rbw kwijt voor rood licht?
 
uit de buurt kwamen meer klachten over die flitser...
ook heeft mijn broertje gegevens uitgewisseld met degene die voor hem reed die ook geflitst is en die man stond ook verbaasd te kijken... en stopte.

mijn broertje zei dat hij zijn rbw weer mocht inleveren idd...
of dat komt omdat hij een 3/4 jaar eerder 40 km te hard reed weet ik niet.

we hoopten vroeger altijd dat mijn broertje flink werd bekeurd wat dus ook gebeurde.
in een half jaar tijd 2 rij ontzeggingen en een kleine 1500 euro aan boetes.
maar ik weet dat die ervan heeft geleerd dus daarom vind ik het nu ook te sneu voor hem omdat hij iig wel eerlijk is:)
 
Iets zegt me dat er méér aan de hand is (geweest).

Als jij zegt dat het hele spel in Dld. speelt dan klopt er érgens iets niet,

Fucked Up Beyond Any Reason = FUBAR
 
Laatst bewerkt:
dacht ik al, ja.. ;)

geloof me, ik zou niets liever doen dan de naam vrijgeven en ermee naar alle kranten trekken, maar aangezien het proces 'hangende' (hummmm.... ) is, zou dat volgens mn advocaat de zaak kunnen schaden.. omdat 1 en ander nog (sarcasme) niet bewezen geacht word.. :X als de dag komt dat er n uitspraak is, en het draait idd zo uit, wees maar zeker dat ik ermee naar elke krant stap.. denk dat er onderhand al n zitting of 7 geweest zijn... en dan steeds maar uitstel,herbekijken,uitstel, tja, ik zal wel niet de enige zijn in zo'n geval... maar idd, daar gaat t niet om, het gaat om belachelijke uitspraken, maar weer on topic dus... ;)
Ik wil het woord corruptie niet in de mond nemen, maar dit lijkt er toch verdacht veel op.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan