Rijwind Z1000

William61

Rookie
28 jul 2012
4
0
Hallo , ik heb een Z1000 van 2 weken oud nu maar waar ik van schrik is de wind onder het rijden. Ben ik de enige ? Rijdt super hoor maar boven de 120 km begint er toch wel een gevecht en is er van ontspannen toeren geen sprake meer. Ben ik de enige ? Zou een ander scherm helpen en zo ja welke ? Alvast bedankt voor de reacties die denk ik zeker zullen komen.
 
Zo gaat dat inderdaad op een naked.

Mijn advies, bips naar achter, bovenlijf tegen de wind in leunen. Het went wel, maar lange stukken ver boven de 120 (Op de autobahn naturlich!) zijn wel een beproeving voor de nekspieren.
 
Oordoppen een optie?
Had het zelfde. Nu met oordoppen rij ik makkelijk constant 140km/h
 
Oh qua geluid! Sowieso met oordoppen in rijden, anders word je hartstikke doof!
 
Zal ook wel met gewenning te maken hebben. Van de week gaat er een iets hoger ruitje op maar man wat een machine
 
Hallo , ik heb een Z1000 van 2 weken oud nu maar waar ik van schrik is de wind onder het rijden. Ben ik de enige ? Rijdt super hoor maar boven de 120 km begint er toch wel een gevecht en is er van ontspannen toeren geen sprake meer. Ben ik de enige ? Zou een ander scherm helpen en zo ja welke ? Alvast bedankt voor de reacties die denk ik zeker zullen komen.
mee rijden went vanzelf :Y en ruitjes verzorgen turbulentie. daardoor heeft mijn motor geen kuip meer en ik heb ineens rust :} en binnen 2 weken weer gewend ;( ging ik weer met 160 de snelweg over(ja dat is mijn topsnelheid :') )
 
Hogere ruit zit er nu een paar dagen op en ik merk dat het dus echt wel helpt. Ook de navigatie blijft net onder de rand . Tevreden dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan