ring amsterdam zonder helm?

black mule

MF veteraan
In memoriam
3 dec 2008
11.450
73
Heemskerk
moest even op het werk zijn vandaag '( en rij op de ring...
en verrek 2 bikers zonder helm.... :? keek nog eens beter en ja hoor een tv
wagen of zo er voor...
als dat mag ....dan mag er meer :Y
wat de bedoeling was is mij niet duidelijk....of waar voor het is.
iemand van jullie... *D
 
moest even op het werk zijn vandaag '( en rij op de ring...
en verrek 2 bikers zonder helm.... :? keek nog eens beter en ja hoor een tv
wagen of zo er voor...
als dat mag ....dan mag er meer :Y
wat de bedoeling was is mij niet duidelijk....of waar voor het is.
iemand van jullie... *D


Je kan bij de gemeente voor speciale dingen (zoals idd iets op tv, heb ook eens gehoord van iemand dat hij op zijn bruiloft geen helm hoefde te dragen) een ontheffing aanvragen om zonder helm te mogen rijden.
 
op de vloer van die wagen lagen mensen met camera dingen...
en deze reed denk ik 4 meter voor beide motoren, die naast elkaar reden :Y
de snelheid was dik 70 kliks denk ik..
 
lijkt mij raar....om daar voor een ontheffing te krijgen.


Toch is het waar hoor, je kan ook een vergunning krijgen voor een vuurwapen dus waarom niet een ontheffing voor de helmplicht voor een goede reden. heb je veel minder mensen mee als je wat geks doet ;)
 
Motte ze lekker zelf weten. Ik kan je wel vertellen dat een opspattend steentje met die snelheden behoorlijk naar voelt als het op je neus komt.
 
op de vloer van die wagen lagen mensen met camera dingen...
en deze reed denk ik 4 meter voor beide motoren, die naast elkaar reden :Y
de snelheid was dik 70 kliks denk ik..
Blik op de Weg die een 'verkeerd' beeld geeft van de gemiddelde motorrijder.
De rotzakken B|
 
achja als mensen daar speciaal een ontheffing voor aanvragen en krijgen, dan moeten ze het lekker zelf weten, slim is het niet natuurlijk maar ze moeten het lekker zelf weten..
 
Die ontheffing zal je hersens netjes bij elkaar houden bij een ongelukje.
Maar zal wel weer een zeurende moraalridder zijn of zo.
 
Blik op de Weg Wegmisbruikers die een 'verkeerd' beeld geeft van de gemiddelde motorrijder.
De rotzakken B|

Blik op de Weg is netjes en leuk, Wegmisbruikers met die kabouter en die naaibeer Koos Spee zie ik daar wel nog tot in staat ja.
 
moest even op het werk zijn vandaag '( en rij op de ring...
en verrek 2 bikers zonder helm.... :? keek nog eens beter en ja hoor een tv
wagen of zo er voor...
als dat mag ....dan mag er meer :Y
wat de bedoeling was is mij niet duidelijk....of waar voor het is.
iemand van jullie... *D
Wat voor soort brommerts waren het? Leren franje types?
 
Ik was laatst met mijn zoontje van 12 achterop de scooter een km ofzo van huis op weg naar school, toen hij zij: "mijn haar doet zeer" - bleek dat hij zijn helm was vergeten. Wij terug.
In (ik meen) Californie zijn helmen niet verplicht, dus daar zie je dan heel wat lieden zonder helm rijden. Je ziet in de VS sowieso veel mensen 's zomers in een korte broek en T shirt op een supersport rijden.
Ik heb een wapenvergunning maar vind dat heel wat anders dan een ontheffing van een verplichting tot het dragen van een helm - dat zie ik toch niet zo snel gebeuren.
 
Ik was laatst met mijn zoontje van 12 achterop de scooter een km ofzo van huis op weg naar school, toen hij zij: "mijn haar doet zeer" - bleek dat hij zijn helm was vergeten. Wij terug.
In (ik meen) Californie zijn helmen niet verplicht, dus daar zie je dan heel wat lieden zonder helm rijden. Je ziet in de VS sowieso veel mensen 's zomers in een korte broek en T shirt op een supersport rijden.
Ik heb een wapenvergunning maar vind dat heel wat anders dan een ontheffing van een verplichting tot het dragen van een helm - dat zie ik toch niet zo snel gebeuren.

Scooter met blauw plaatje ofzo?
 
In (ik meen) Californie zijn helmen niet verplicht

Nope, ik California zijn helmen wel verplicht. Heb daar mijn rijbewijs gehaald naar een achtje op het parkeerterrein, dus ik kan het weten :-). Er is wel een discussie of dat nou een 'safety hazard' is of gewoon een 'mankement' aan je motor. Er zijn overigens wel staten waar je geen helm op hoeft of een hem bij je moet hebben.....
 
Zal misschien voor de nieuwe film van de Heineken ontvoering zijn?

Haha die heb ik al 3x keer verstoord toen ze vlakbij mijn huis aan het filmen waren,
en ik er langs vloog met de motor :W :]

Vlakbij een viaduct waar ik onder door kon galmen _O-
 
Laatst bewerkt:
Je kan bij de gemeente voor speciale dingen (zoals idd iets op tv, heb ook eens gehoord van iemand dat hij op zijn bruiloft geen helm hoefde te dragen) een ontheffing aanvragen om zonder helm te mogen rijden.

Heel slim om op je huwelijksdag geen helm te dragen...
Meteen het lot uitdagen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan