ring amsterdam zonder helm?

Nope, ik California zijn helmen wel verplicht. Heb daar mijn rijbewijs gehaald naar een achtje op het parkeerterrein, dus ik kan het weten :-). Er is wel een discussie of dat nou een 'safety hazard' is of gewoon een 'mankement' aan je motor. Er zijn overigens wel staten waar je geen helm op hoeft of een hem bij je moet hebben.....

Ik meen in Arizona niet ;)
 
Nope, ik California zijn helmen wel verplicht. Heb daar mijn rijbewijs gehaald naar een achtje op het parkeerterrein, dus ik kan het weten :-). Er is wel een discussie of dat nou een 'safety hazard' is of gewoon een 'mankement' aan je motor. Er zijn overigens wel staten waar je geen helm op hoeft of een hem bij je moet hebben.....

:^

CA wel, PA niet, NY weer wel... dus als je van de ene staat naar de andere rijdt, moet je alsnog een helm dragen. Maar je daar dragen zij alleen maar DOT helmen, de meeste dan met een pot op hun hoofd :Y
 
waren leer types met een soort chopper fiets..en erg lang haar.

Ik denk Sons of Anarchy season 4. Speelt zich ook af in Nederland en gaat o.a. over een afrekening bij de Hells Angels in A'dam. Aflevering 7 (SOAse04e07 Dutch Treat) en Aflevering 8 (SOAs04e08 Dutch Troll)



:+
obvious troll = obvious
 
Ik denk Sons of Anarchy season 4. Speelt zich ook af in Nederland en gaat o.a. over een afrekening bij de Hells Angels in A'dam. Aflevering 7 (SOAse04e07 Dutch Treat) en Aflevering 8 (SOAs04e08 Dutch Troll)



:+
obvious troll = obvious

Staat nog lelijk te kijken jij als het wel zo is :+
 
Ik denk Sons of Anarchy season 4. Speelt zich ook af in Nederland en gaat o.a. over een afrekening bij de Hells Angels in A'dam. Aflevering 7 (SOAse04e07 Dutch Treat) en Aflevering 8 (SOAs04e08 Dutch Troll)



:+
obvious troll = obvious

had het maar gelezen tot "Dutch Treat" en dan nog Google'd ook.... |(

tijd voor koffie :Z
 
Heel slim om op je huwelijksdag geen helm te dragen...
Meteen het lot uitdagen...

Na je huwelijksdag heb je toch het leukste allemaal wel gehad. Wel vreemd dat als je dat besef al hebt, je er toch mee door gaat en die ontheffing aanvraagt.

Nou wilde ik ook nog ontopic reageren, maar mijn vrou...... ;)
 
Waarschijnlijk hebben ze het gewoon gedaan en het risico op een bon op de koop toegenomen.. da's vast een stuk makkelijker dan een vergunning aanvragen :P (als er uberhaubt een vergunning voor bestaat).

Overigens, volgens mij kan justitie de helmplicht niet echt meer handhaven, sinds de politie toestond dat de Hells Angels en hun kornuiten zonder helm over diezelfde A10 reden.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk hebben ze het gewoon gedaan en het risico op een bon op de koop toegenomen.. da's vast een stuk makkelijker dan een vergunning aanvragen :P (als er uberhaubt een vergunning voor bestaat).Overigens, volgens mij kan justitie de helmplicht niet echt meer handhaven, sinds de politie toestond dat de Hells Angels en hun kornuiten zonder helm over diezelfde A10 reden.
Hoe denk je dat "Zwarte Piet" het doet (en met "het" bedoel ik de intocht van Sinterklaas als ze met alleen een baret op motorrijden :+ ).
 
politie rijd zelf ook volgens de regels zonder helm :Y nolan n103 en shuberth c3 zijn officieel alleen als integraal helm gekeurd en niet als jethelm. dus moeten ze hem dichtklappen voor vertrek :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan