ring amsterdam

rmdev

MF'er
12 mei 2003
235
0
westzaan
Wat een motoragenten vandaag op de ring, er werden flink wat tikken op de vingers uitgedeeld.
Ik zag twee zeer beteuterd kijkende motorrijders staan met een motoragent in "preekhouding"

zomeractie????


 
Laatst bewerkt:
Vandaag niets gezien, woensdag had ik er wel een hoop gezien.
 
Rij altijd netjes 100-120 op de a10.. het scheelt ook maar 2 minuten ofzo qua aankomst en er rijden enorm veel bellende sukkels en bestelbusjes die niet spiegelen.
 
ik mag ook graag 2x per dag over de ring zoeven maar vandaag schrok ik toch wel even, de eerste zag ik namelijk over het besnorde hoofd, en hij keek me hoofdschuddend aan.

en aangezien ze meestal in duo's rondrijden was ik even bang dat z'n maat ergens voor/achter of naast me reed
 
Dan heb ik weer mazzel gehad. Vandaag 2 keer over de ring gesjeesd. Een keer noord naar oost en later van oost naar west. Vrijdag de 13e is zo'n slechte dag nog niet hoor. :]
 
er rijden enorm veel bellende sukkels en bestelbusjes die niet spiegelen.
Ja klopt helemaal en liefst op linkerbaan met 130km en tandemaster erachter met daarin zakken cement leeg te waaien of eruit waaiende stukken hout.
en vooral lekker slingeren tussen 2 rijstroken. :(

Heb trouwens nooit last van de vele motorjutten op de ring en rij toch meestal wat te hard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan