ring grootlicht gsxr 1000 k8/k8

Sil-Joe

Rookie
16 feb 2011
21
1
Hi allemaal,
Hopelijk zit ik hier goed met mijn vraag. Ik ben op zoek naar het omcirkelde onderdeeltje. Het betreft de afsluitring van het grootlichtlampje.
Dit is niet los te krijgen bij suzuki maar misschien dat iemand het heeft liggen of weet waar ik er aan kan komen. Of misschien een andere oplossing heeft om de lamp vast te zetten?

Ik kijk uit naar de reacties en alvast bedankt!

Sil
20210116_230323.jpg
 

Bijlagen

  • 20210121_163734.jpg
    20210121_163734.jpg
    91,6 KB · Weergaven: 2
Deze site kijk ik altijd als ik kleine of lastige onderdelen zoek, volgens mij kan je er alles ook bestellen maar zijn niet met alles de goedkoopste. Je kan wel een partnummer vinden en hiermee verder googlen misschien

 
Deze site kijk ik altijd als ik kleine of lastige onderdelen zoek, volgens mij kan je er alles ook bestellen maar zijn niet met alles de goedkoopste. Je kan wel een partnummer vinden en hiermee verder googlen misschien

Thanks, ik ga gelijk even kijken
 
Als Suzuki het niet los verkoopt heeft een andere website dat ook niet.
Zoeken bij een sloper/marktplaats naar een beschadigde koplamp waar dit nog goed van is?
 
Als Suzuki het niet los verkoopt heeft een andere website dat ook niet.
Zoeken bij een sloper/marktplaats naar een beschadigde koplamp waar dit nog goed van is?
Nee klopt, ben er nu wel achter dat een gsxr 600/750 k6 en k7 dezelfde unit hebben. Zag bij Boonstra al een die kapot is maar waar mijn onderdeel nog heel is. Bestel m daar.
Iedereen bedankt voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan Onderaan