ring van antwerpen

sjarty

MF'er
11 sep 2004
41
0
antwerpen/belgie
opgepast , ter hoogte van berchem op de ring van antwerpen in de richting van de kennedytunnel hebben ze met de vernieuwing van de ring een mooi plaatsje gemaakt op de middenberm voor de motorhaters met de blauwe streep :(
reed er vorig weekend voorbij tegen 129 met de wagen en zag hem flitsen maar zag niet van waar en 200 meter verder politie op motor met me mee tot achter de kennedytunnel en dan mooi van de snelweg voor de bekeuring te krijgen wat 175 euro was !!!
in het terugrijden zag ik ze staan op de middenberm maar in de rijrichting zie je ze daar niet staan , in de richting van breda staat dus ook een onbemande camera op dezelfde plaats en dit is zo een laag model en aan de kennedytunnel in beide richtingen bij het inrijden van de tunnel ook telkens een laag model!
op de e313 (snelweg naar hasselt) staan ze vaak op de brug en dit zowel vooraan als achteraan flitsen .
ze planten groot antwerpen helemaal vol met die lelijke dingen :(
ga bij de radio omroep eens een pakje stickers vragen en zo eentje op men plaat als ik ga rijden en bij het aanhouden ter plaatse zeg ik wel , verdomme die klootzakken int stad zullen dat gedaan hebben :9
 
SHIPS.. daar ben ik ook geweest deze week en ben er 4 keer te hard voorbij gegaan. Ik heb niks gezien.. hoop dat ook niks zie in de brievenbus...
 
Bedankt voor de waarschuwing! Morgen moet ik er weer langs en zondag ook... Effe opletten dus maar...
 
je moet onderhand al een off-road hebben om daar 'schadevrij' doorheen te ploegen en dan wordt je nog geflitst ook nog B|
 
Tja, wil je nog effe goed doorrijden moet je naar de walen gaan.
Daar hebben ze momenteel 2 werkende camera's waarvan die aan de Cointe tunnel in Luik de kwaaiste is.
Max toegelaten snelheid is daar 80 vanaf 81 bon in de bus.
Die camera is daar een goudmijn, valt ook wel op dat de meeste de snelheid daar rond de 70 laten schommelen.(maar die het niet weten, bingo!)
 
Laatst bewerkt:
:( Ben ik van de week ook doorheen geraast...

:) Misschien pakken ze geen buitenlandse kentekens :)

Maare ze zijn in Belgie wel een stukkie fanatieker geworden :r
 
Tja, wil je nog effe goed doorrijden moet je naar de walen gaan.
Daar hebben ze momenteel 2 werkende camera's waarvan die aan de Cointe tunnel in Luik de kwaaiste is.
Max toegelaten snelheid is daar 80 vanaf 81 bon in de bus.
Die camera is daar een goudmijn, valt ook wel op dat de meeste de snelheid daar rond de 70 laten schommelen.(maar die het niet weten, bingo!)
die tunnel was me vorig jaar al opgevallen :P
iedereen angstvallig 70 a 75
ik ben er maar achter blijven hangen met de aanhanger
 
ach, ze staan tegenwoordig ook van boven op bruggen te flitsen... :(
statiefje naar beneden gericht en "keep em coming"
wordt tussen brussel en leuven thv sterrebeek veel gedaan.

als ik het zie ben ik een heer en waarschuw de achterliggende kasplantjes (blikbestuurders) door mijn rem een aantal keer licht in te knijpen :)
 
ach, ze staan tegenwoordig ook van boven op bruggen te flitsen... :(
statiefje naar beneden gericht en "keep em coming"
wordt tussen brussel en leuven thv sterrebeek veel gedaan.

als ik het zie ben ik een heer en waarschuw de achterliggende kasplantjes (blikbestuurders) door mijn rem een aantal keer licht in te knijpen :)

Aan mijn werk op de ring staan ze ongeveer 1 keer op de twee weken boven op de kunst wet tunnel, twee agenten, 1.5 uur flitsen en de rest van de twee weken die bonnen verwerken, er rijdt daar NIEMAND 50 |(
 
heb ze daarnet op de E19 zien staan in een uitsparing, ik weet niet of het een kapotte auto was... de motorrijder waarmee ik in brick formatie reed (netjes 120 trouwens) kneep plots alles dicht :?
mja, hij had zowieso al een vreemde rijstijl
hij heeft me wel 3 keer gegroet

goed dat het geen pijn doet... :P
 
Kan er iemand zeggen waar die camera's aan de Kennedytunnel juist staan - ik zie ze nieten ben bang toch eens gepakt te worden, passeer er dagelijks.
 
Enig idee hoe lang ze daar al staan?
Begin november daar langsgereden...
Niet echt op de snelheid gelet geloof ik O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan