Ringtime! Het 'Nordschleife' afspreek topic :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ons bezoekje ring 2007

De circel is doorbroken! Na 3 jaar alles heelgehouden te hebben kwamen er 3 donkere keren:

Kris op zijn bek, ik naar huis met technische problemen, en ik op mijn bek.

Maar nu is iedereen thuis gekomen en nog ongeschonden ook.
Vrijdag ging ok, weer was net aan goed. Er waren nog natte plekken in de eifel maar eenmaal bij de ring was alles droog. 6 rondes gereden, lekker rustig. Nog wel vrij onwennig, die laatste klap was ik nog lang niet vergeten.

Volgende dag was de baan dicht ivm met 1 of ander fiets evenement. Toen zijn we maar lekker door de eifel gaan scheuren, ook geen straf. Aangezien de sluiting pas 2 dagen vantevoren was aangekondigd stond iedereen ’s avonds te trappelen om de baan op te gaan. Het was zo’n gekkenhuis dat wij maar niet gegaan zijn, en na een aantal streckensperres ging ie maar definitief dicht voor die dag.

Zondag stond ik al vroeg voor de poort maar wederom een streckensperre voor ik de baan op kon, die zo lang duurde dat het een gekkenhuis was tegen de tijd dat ie weer open ging. Niet gereden, maar gewoon bij breidscheid in de schaduw zitten kijken. Iets van 7 of 8 sperres geweest, de baan was meer dicht dan open. Zondagmiddag waren de meeste Britten eindelijk opgedonderd en ging de streckensperres per minuut wat naar beneden. Toen nog 7,5 ronde gereden, dat ging weer lekker. Ik kreeg de smaak en het plezier weer goed te pakken.

13,5 rondes in 3 dagen is niet geweldig maar ik heb het toch weer erg naar mijn zin gehad na een jaar niet te zijn geweest. Geen politie gezien, geen gezeur over de uitlaten.

































 
Ik ben zondag ook ff naar de Ring geweest met m'n Golf want op de motor was het me toch iets te warm.
32graden pffffffffffff.
Bij de hoofdingang had ik nog een MV Agusta Senna gespot. :9~
Daarna naar AF ''geklommen'' en daar ook nog wat piccie geschoten.
Dat is inderdaad wel een spannend bochtje ,om het kwartier ging er wel iemand rechtdoor over het gras. :X

DSCF0879.jpg

DSCF0882.jpg

DSCF0883.jpg

DSCF0884.jpg

DSCF0885.jpg

DSCF0886.jpg

DSCF0887.jpg

DSCF0888.jpg

DSCF0889.jpg

DSCF0891.jpg

DSCF0892.jpg

DSCF0893.jpg

DSCF0895.jpg

DSCF0896.jpg
 
Laatst bewerkt:
mij niet op de foto gezet? O-)

en die aguste zag ik later toen ik bij breidscheid op een terrasje zat in stukken langskomen op de sleepwagen :X

(die rooie dan he, niet die senna)
 
.........ik heb lekker kunnen rijden in de Alpen en de uitlaten maken inderdaad een lekkere bak herrie. ...........BTW die gast van MTEC wist me te vertellen dat je in Duitsland nu veel minder last krijgt als je met uitlaten rijdt zonder E-keur. Het is namelijk zo dat sinds 1 maart de Europese regels in de Duitse wet zijn opgenomen en dat houdt in dat de Polizei niet meer het recht heeft je te verbieden verder te rijden. Slechts het opleggen van een boete voor het niet hebben van een E-keur uitlaat is wat rest. En de hoogte van de boete? Een schrikbarende € 25,- *D


Bovenstaand stond in het sportboxer topic. Goed nieuws als het waar is!
 
ik wil van 3sept tot 6sept naar de ring.
ben er ooit met auto geweest jaren geleden.
kan iemand een goed motorhotel aanbevelen in de buurt.
:+
 
Bij de AF is het bijna standaard dat er om de paar man een rechtdoor gaat. :9

Hoe lang is het klimmen vanaf de parkeerplaats om daar te komen als toeschouwer ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan