Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto's genoeg.......

Jorg heeft nog een hele mooie van mij gemaakt })

full
 
Ik ben er vrijdag voor de eerste keer opgeweest.
Mijn foto is dan niet zo spectaculair als bovenstaande, maar was nog onder de indruk van adenauer frost.

es29lf.jpg


Gisteravond weer geweest, toen was het een stuk rustiger en ging het ook stuk sneller.
 
Heren, even een vraagje.

Mittwoch, 26.08.09 09:00 bis 18:00 Uhr
Touristenfahrten nur für Motorräder, 26.08.2009
(Sprintstrecke)

Wat is de spintstrecke? :)
 
Iemand enig idee of je de jaarkaart ook met meerdere mensen kan delen.
Net zoals je de 4 ritten kaart met meerdere mensen kan delen?

Aangezien het dan wel interresant word om met 2 of meer man te kopen.
 
Iemand enig idee of je de jaarkaart ook met meerdere mensen kan delen.
Net zoals je de 4 ritten kaart met meerdere mensen kan delen?

Aangezien het dan wel interresant word om met 2 of meer man te kopen.
Nee, juist daarom mag het dus niet. Het wordt op jouw persoonlijk uitgegeven, soms schijnen ze te controleren (soms dus ;) )
 
Iemand enig idee of je de jaarkaart ook met meerdere mensen kan delen.
Net zoals je de 4 ritten kaart met meerdere mensen kan delen?

Aangezien het dan wel interresant word om met 2 of meer man te kopen.


Wat denk je zelf :? ,als die optie bestond dan hadden we geld zat kunnen sparen en waarschijnlijk nu nog rond gereden,of niet meer omdat de GmbH pleite is. :X
 
Nee, juist daarom mag het dus niet. Het wordt op jouw persoonlijk uitgegeven, soms schijnen ze te controleren (soms dus ;) )
:^

Lekker business-model, iemand die aan de poortjes staat die een jaarkaart heeft gekocht en voor een piek het poortje opent _O- :9

Nee dus. Ben vorig jaar 3x gecontroleerd (1x per 100 rondjes dus).
 
Wat denk je zelf :? ,als die optie bestond dan hadden we geld zat kunnen sparen en waarschijnlijk nu nog rond gereden,of niet meer omdat de GmbH pleite is. :X

Zelf denk ik van niet natuurlijk.
Maar je weet maar nooit en daarom vraag ik.

Mocht het kunnen kan ik me redelijk veel geld besparen en die kans wil ik graag nemen.
 
Sow ben net thuis, vandaag de eerste rondje gereden *O*
Gewoon lekker rustig aan en goed gekeken en alles terug heel mee naar huis *O*
Nu maar eens me bed in :Z

Morgen maar ff kijken of we nog ergens op de foto staan :)
 
Laatst bewerkt:

Ziet dat het nog aardig weer was geworden :Y
Wij werden wakker bij het hotel ongeveer uurtje van de ring vandaan maar het weer werd er niet beter op helaas -O-
We zagen op buienradar dat het om 14:00 uur nog zou regenen dus maar besloten om richting huis te gaan.

Over twee weken zit ik weer in de eifel dan nog maar is proberen :+
Dan moeten de 4 rondjes die ik nog heb wel op :]
 
Laatst bewerkt:
Ziet dat het nog aardig weer was geworden :Y
Wij werden wakker bij het hotel ongeveer uurtje van de ring vandaan maar het weer werd er niet beter op helaas -O-
We zagen op buienradar dat het om 14:00 uur nog zou regenen dus maar besloten om richting huis te gaan.

Over twee weken zit ik weer in de eifel dan nog maar is proberen :+
Dan moeten de 4 rondjes die ik nog heb wel op :]

Was super weer daar.... en best wel warm hoor
 
Laatst bewerkt:
zo...het is vandaag zaterdag morgen 7.05 de moter R1 zit al in de bus alles bij me en lekker het hele weekend weg naar de Ring. :]

Het weer is goed in adenau we maken er weer een spetterend weekend van.

groet,
*D
 
zo...het is vandaag zaterdag morgen 7.05 de moter R1 zit al in de bus alles bij me en lekker het hele weekend weg naar de Ring. :]

Het weer is goed in adenau we maken er weer een spetterend weekend van.

groet,
*D
Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben... Ah fuck it: ik ben jaloers :P

Have fun, ik ga als het goed is het weekend van 18 september (nu al belachelijk veel zin in :X)
 
Helaas was ie dicht voor toeristen toen ik er was... alleen de BMW club mocht erop -O-

Wie nog een goed motorvriendelijk overnachtingsadresje zoekt:
In Altenahr zit Gasthaus am Tunnel, gerund door 2 nederlanders... (www.amtunnel.de)
In dit stadje kun je trouwens ook mooi kijken naar de ring, die er doorheen loopt.
 
Helaas was ie dicht voor toeristen toen ik er was... alleen de BMW club mocht erop -O-

Wie nog een goed motorvriendelijk overnachtingsadresje zoekt:
In Altenahr zit Gasthaus am Tunnel, gerund door 2 nederlanders... (www.amtunnel.de)
In dit stadje kun je trouwens ook mooi kijken naar de ring, die er doorheen loopt.

aha, bij mark.... woensdag nog aan de schnitzel gezeten????
Mark komt hier uit het dorp, zodoende maar eens ff een bezoekje gebracht, heeft het goed voor elkaar daar.

Loopt de ring door altenahr heen???? Hmm, da's voor het eerst dat ik dat hoor....
 
TE cool gewoon, fantastische belevenis de ring *O* *O* *O* Aanrader voor iedereen :Y
Zeker weten *O*
Helaas was ie dicht voor toeristen toen ik er was... alleen de BMW club mocht erop -O-

Wie nog een goed motorvriendelijk overnachtingsadresje zoekt:
In Altenahr zit Gasthaus am Tunnel, gerund door 2 nederlanders... (www.amtunnel.de)
In dit stadje kun je trouwens ook mooi kijken naar de ring, die er doorheen loopt.
Das balen -O-
Zet de link ff in mijn favorieten altijd handig :Y
 
aha, bij mark.... woensdag nog aan de schnitzel gezeten????
Mark komt hier uit het dorp, zodoende maar eens ff een bezoekje gebracht, heeft het goed voor elkaar daar.

Loopt de ring door altenahr heen???? Hmm, da's voor het eerst dat ik dat hoor....
Nee niet bij mark... bij Toets en Angela :)

|( typisch gevalletje van de dingen door elkaar halen... haha, niet Altenahr dus, waar je goed kunt kijken :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan