RIP Mart

R.I.P. Mart.

Een kamaraad van mij lijd er ook aan.
Die jongen is pas 23. -O-

Prachtig dat jullie een rit hebben gemaakt met hem in het bakkie. :}
 
R.I.P. Mart ;( . Een vreselijke ziekte.

Familie en vrienden, gecondoleerd en sterkte !!

Mooi dat jullie in oktober nog een rit hebben gemaakt met hem in het bakje :} .
Echt een mooi gebaar.
 
Dwaal en Bt sterkte hiermee... 'gelukkig hebben jullie hem toch nog

een leuke dag/rit gegeven

en voor degene die hem kenden ook heel veel sterkte ;(
 
Wat een klote ziekte is dat '(
Wat mooi is die foto van Mart. Die lach.

Die gast heeft een enorme kracht gehad.

Sterkte voor de familie en bekenden.

En, dwaal, goeie goser ben je
 
wauw ik zat net het verhaal te lezen en ik kan niks anders dan respect voor jullie hebben.

voor de nabestaanden is het vreselijk maar Mart is nu op een betere plek zonder de pijn en ellende.
 
Da's qud man, dat 't net niet gelukt is om z'n laatste wens uit te laten komen -O-

Zoals al eerder gezegd in dit topic, hij was heel gelukkig toen dat ritje wel lukte, concentreer je daar op!

Sterkte aan eenieder die hem lief had!
 
Laatst bewerkt:
R.I.P. Mart

Omdat we ons steentje bij willen dragen aan de bestrijding van MS, organiseren we jaarlijks een sponsorrit om geld in te zamelen voor de stichting MS Research, die onderzoek doet naar de ziekte MS.

In 2008 houden we de MS Sponsorrit op zondag 2 maart. Mart kan er helaas niet bij zijn. Jij hopelijk wel om dit goede doel te steunen.

Er wordt gestart rond 12.00u bij Moto-Point Gear in Middelbeers.
>>> Meer info op deze website.
 
R.I.P. Mart

Omdat we ons steentje bij willen dragen aan de bestrijding van MS, organiseren we jaarlijks een sponsorrit om geld in te zamelen voor de stichting MS Research, die onderzoek doet naar de ziekte MS.

In 2008 houden we de MS Sponsorrit op zondag 2 maart. Mart kan er helaas niet bij zijn. Jij hopelijk wel om dit goede doel te steunen.

Er wordt gestart rond 12.00u bij Moto-Point Gear in Middelbeers.
>>> Meer info op deze website.

Reken op me.
 
Vorig jaar hebben Bikertrash en ik een man leren kennen die leed aan MS. Hij was gekluisterd aan zijn rolstoel, maar had veel gereden vroeger. We hebben samen met hem in het span een toertje gemaakt toen, in oktober.

Gisteren hoorde ik dat hij is overleden. Zijn laatste wens was dat BT en ik hem naar zijn laatste rustplaats hadden kunnen brengen. Helaas hebben ze ons niet op tijd kunnen traceren.

Rust in vrede Mart.

[afbeelding]

Het verhaal staat hier.

'(

Rust in vrede Mart -O-

@ BT en Dwaal: goed initiatief jongens, het hart op de juiste plaats zoals het hoort :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan