RIP Mart

Ik weet zeker dat hij in de hemel zijn ziekte kwijt is en dat hij daar heerlijk weer kan motorrijden de eeuwigheid in :Y

R.i.p.
 
Ongeloofelijk dat een ritje zoveel indruk heeft gemaakt, dat die meneer naar
zijn rustplaats gebr8 wou worden door jullie. Respect :Y
 
R.I.P. Mart........

heel veel sterkte voor jou en natuurlijk BT, ik kan me voorstellen dat jullie je belabberd voelen al mogen jullie het jezelf niet kwalijk nemen.....
 
Dwaal en BT, zie het gewoon zo: Ondanks dat jullie zijn laatste wens niet hebben kunnen vervullen, hebben jullie hem in ieder geval de dag van zijn leven bezorgd zo te zien. Dat is ook wat waard! :} :} :} voor jullie in ieder geval, en veel sterkte de komende tijd!
 
Zonde dat ze jullie niet optijd hebben kunnen traceren Dwaal -O-

jeetje.. wel een mooie gedachte dat hij wilde dat jullie het zouden doen... ondanks dat het niet gelukt is, is het toch fijn te weten..

sterkte met dit verlies en moge Mart nu waar dan ook genieten van alles wat hij weer kan.. waaronder motorrijden.. :)
 
Dit zijn de mindere dingen in het leven :Y Sterkte ermee! Toch respect voor jullie dat je hem toch nog mee hebben genomen voor een tochtje! Echt respect!
 
Wat ontzettend jammer dat jullie niet op tijd gevonden zijn- wat een eer was het geweest voor jullie. Maakt het des te wranger dat het niet gelukt is.

Voor de nabestaanden van Mart heel veel sterkte gewenst.
 
Goh wat een verhaal zeg, ook ik krijg nu een brok in mijn keel gezien het verhaal wel erg dichtbij komt zo:

full


Dit is mijn vader ooit die hard motorrijder, nu kan hij alleen nog kijken. (54)
(naar een 50CC racer in dit geval dezelfde motor die hij vroegre prepareerde voor de race's van mijn opa)

Dit was afgelopen zondag, ik heb wel een klein '( weggepinkt.

R.I.P Mart

alle familie en bekende van Mart sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan