Rit met shoppers in brabant?

biamic

MF'er
16 mei 2004
38
0
Dongen
Hallo,

Ik was benieuwd of er binnekort een rit is in brabant? Ik rijd op een yamaha Virago XV 750 custom.
Misschien zijn er leuke clubs? Let me know.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/104734/c83a0a7dda0516387237b2c0f0f5f47c (DSC00836.JPG)​
 
full


Kijkt makkelijker ;)
 
Hoe doe je dat dan? Gewoon copieren of zo? Ik heb alleen de keuze een attachement te kiezen.
 
Dat ik op een shopper rijd wil niet zeggen dat ik niet kan rijden he pipo. :+
Wil best een keer een wedstrijdje rijden hoor. Uiteraard niet met deze, moet ik even een racer regelen.

Ik heb alleen geen behoefte meer aan dat racen. Ik wil gewoon relaxed rijden, gezellig met een groepje. Beetje van hier naar daar racen is leuk als je 18 bent, maar op een gegeven moment gaat dat gewoon vervelen, doelloos rijden. |(
 
Hoe doe je dat dan? Gewoon copieren of zo? Ik heb alleen de keuze een attachement te kiezen.


je moet in je post [imgatt*] typen zonder * en geen preview kiezen dan komt het goe ;)

antwoord op je vraag:
Weet niet of er leuke clubs zijn in ons braboland, maar er zijn er genoeg die in brabant die ook chopper rijden (waaronder moi O-) ) Kijk ook eens bij wat is waar te doen daar vind je misschien ook antwoord op je vraag 8-)

 
Laatst bewerkt:
Er is een paar weken geleden een choppertour geweest in Brabant, kon er helaas zelf niet bij zijn deze keer. Vorig jaar wel, en toen was t heel gezellig...

klik
 
Ik heb alleen geen behoefte meer aan dat racen. Ik wil gewoon relaxed rijden, gezellig met een groepje. Beetje van hier naar daar racen is leuk als je 18 bent, maar op een gegeven moment gaat dat gewoon vervelen, doelloos rijden. |(

Dan is deze rit ook wel iets voor je. Is wel niet in Brabant, maar er wordt heeeeeeeeeeeeeeeeel rustig gereden }) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan