rit naar Griekenland via oversteek Bari,Brindisie

uncle freak

Rookie
21 sep 2004
4
0
Hellevoetsluis
Ik wil een tocht maken van uit Nederland naar Griekenland met een oversteek via Italie Bari en of Brindissie. Heb altijd al een lange rit willen maken.
Iedereen weet dat het een stuk gezelliger is als je dat met meerdere motoren doet.
ik ga dan hoedan ook v.a. 1 of 2 Augustus vertrekken, als er zeker Ninja rijders zijn die ook zoiets hebben willen doen kan het alleen maar leuker worden, tuurlijk kunnen andere merken rijders ook hun interesse tonen..ik ben wel met een duo rijder, mijn vrouw gaat ook mee. dus snelheid komt op de laatste plaats. meer voor de gezelligheid en zeker rijden met een groep motoren is alleen maar gezelliger.
Ik ga dan vertrekken op 1 of 2 augustus als er mensen zijn die het ook een keertje hebben willen rijden maar het nooit alleen hebben willen doen, is dit misschien wel een leuke gelegenheid om je aan te sluiten. heb nog niets gepland ik ga gewoon en zie wel wat of waar ik terecht komt dus met een tintje avondtuur.
lijkt je dat wat ..... dan weet je wat je moet doen.
ik neem geen tentje mee,heb de ruimte er niet voor , dus gezellig een hotelletje of een kamertje wat ik op mijn weg tegen komt. of als er al een groep die richting op gaat wil ik wel een gedeelte mij aansluiten bij deze groep.
 
Laatst bewerkt:
beetje kort dag.

hoe lang ben je van plan weg te blijven. veel mensen houden wel van avontuur, maar de baas houd er vaak totaal niet van :N
 
ik heb er drie weken voor uit getrokken maar ja voor mij is het ook de eerste keer dat ik zo lang op een motor gaat toeren .

niks geen verplichtingen ik ga op pad en voor het zelfde geld zeg ik voor oostenrijk of zwitserland dat ik er genoeg van heb en gewoon terug keer die kans is ook aanwezig.

en mocht ik toch zo ver komen is de kans ook aanwezig dat ik een stap verder gaat naar turkije, zie ik gelijk ook een paar vrienden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan