Rit plannen 3 dagen wat is realistisch

wes1985

Die hard MF'er
5 okt 2016
314
47
ik ben een rit aan het plannen van 3 dagen, ik wil een beetje realistisch plannen en vindt het ook nog wel eens leuk om te stoppen en even van het uitzicht te genieten.
Zijn mijn dagen zo een beetje normaal kwa km en reistijd ik wil mezelf niet teveel hooi op de vork nemen, ik rij al wel 14 jaar motor en dag tripjes maar zat maar nog nooit 3dagen op pad geweest met de motor.

dag 1 vanuit breda over de saaie weg naar Roermond.
Daar wil ik de snelweg af via duitsland binnendooor richting luxemburg, ik twijfel nog om bij berdorf de perekop te overnachten.
Dat ligt op 350 km en 5 uur van mijn vertrekpunt af, of ik rij een stukje door naar Esch sur sûre bij de dam dat is 400 km en 6 uurrijden.

Dag 2 rondrit in luxemburg en stukje België, 230 km en 4.15 uur rijden ergens stoppen bij kautenbach voor overnachting.

Dag 3 wil ik binnen door naar huis via bertogne en la roche richting maastricht, dan binnen door via peer en reusel richting huis.
334 km en 5 .30 uur rijden.
 
Klinkt prima haalbaar toch? Hou rekening met een gemiddelde snelheid van max 45km/u als je rustig aan doet en ook wat wilt zien. (geeft niet aan hoe hard je rijd maar geeft aan hoe lang je onderweg bent).
 
Lijkt mij goed haalbaar, en als je het aan het eind van de dag nog niet zat bent kan je er altijd nog een rondje aan vast plakken
 
Duitsland links laten liggen! Vanuit Breda kun je beter de snelweg pakken naar Namur (net zo ver als Luik) en je staat aan een geheel andere kant van de ardennnen. Vanuit daar kun je via de Semois mooi naar ESche Sur rijden. Echt een topgebied!

p.s. die bike ranch... wat een kuttent is dat, zelfs de koffie is niet te zuipen! Zet ergens bike op en al het kuddevolk wil er naartoe.