Rit voor de Doe Een Wens Stichting 20 juli as

aukjesnip

Rookie
14 mei 2011
12
0
Oproep aan alle motorrijders van Nederland en omstreken,

Mijn naam is Aukje Snip en ben als vrijwilliger werkzaam als wensvervuller voor de Doe Een Wens Stichting NL. Wij proberen de liefste wens te vervullen van kinderen van 3 tot 18 jaar. Voor 1 wensvervulling vraag ik jullie hulp om de wensdag zo magisch mogelijk te maken.

Woensdag 20 juli 2011 is de wensdag van een 18 jarige jongeman die gek is van motoren.

Het zou leuk zijn om hem van Groningen naar de TT Assen te brengen in een zo groot mogelijke stoet motoren. Rij je mee? Verzamelen bij Motorplaza:

Motorplaza Groningen
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel.: 050-5470100

Rond 10.50 uur zal Nick aankomen bij Motorplaza. Aansluitend gaan we vertrekken richting de TT baan.

Vertrek van de stoet bij Motorplaza zal zijn nadat Nick aankomt en dat is rond 11.00 uur.

In de Paddock bij TT Assen staat uiteraard koffie voor jullie klaar. De rest van de consumpties is helaas voor eigen rekening.

Op woensdag 20 juli heeft Honda daar testdagen. Jullie mogen blijven kijken mochten jullie daar zin in hebben. Ik verklap verder niets van de dag want Nick komt ook op veel motorsites.

Er staat geen oproep voor deze rit op de site van de Doe Een Wens Stichting omdat de “wenskinderen” daar ook vaak even op gluren. Zo zouden ze er misschien achter kunnen komen en is de verrassing weg. Dat willen we natuurlijk niet. Hij weet niet wat er gaat gebeuren totdat ik het hem vertel op zijn wensdag. De hele dag is geheim.
Hij mag kiezen of hij achterop een motor mee wil naar de TT of dat hij in de auto mee wil. Gaat hij in de auto mee dan rijdt deze voorop en anders rijdt Nick achterop bij een motorrijder, voor in de stoet.

Iedereen met een motor is welkom en vertel het ook vooral door aan jullie vrienden en kennissen, zodat we er een mooie stoet van kunnen maken.

Mochten jullie filmpjes maken en op youtube zetten, doe dit dan ovv wensdag Nick 20 juli 2011 zodat iedereen de filmpjes kan vinden. De foto’s probeer ik weer centraal te verzamelen. Deze worden geplaatst op de site van Motorplaza.

Graag tot ziens op woensdag 20 juli 2011

Aukje Snip

Wensvervuller voor de
Doe Een Wens Stichting Nederland

Tel: 06-40492217 (bij bellers met geheime nummers gaat opnemen vaak verkeerd, excuses daarvoor) bgg:0512-461673
www.doeeenwens.nl
doeeenwens@aukjesnip.nl
 
En wat valt er nog meer over Nick te vertellen naast dat ie 18 is en gek van motoren? Hij zal waarschijnlijk een ziekte hebben..?
 
Jaag de Hond ook wel even uit z'n hok.
Finish is bijna in de achtertuin

EgbertO
 
Ik zal mijn best doen om erbij te zijn.

Gelet op de voorgaande ervaringen is de organisatie in uitstekende handen en geeft het bovenal een supergevoel om aan zo'n dag een bijdrage te mogen leveren.
 
Ik zal mijn best doen om erbij te zijn.

Gelet op de voorgaande ervaringen is de organisatie in uitstekende handen en geeft het bovenal een supergevoel om aan zo'n dag een bijdrage te mogen leveren.
:^




vorige rit, pak sneeuw vanaf groningen tot Assen, rit op het circuit moest zelfs afgelast worden '( .

zal nu wel iets beter weer zijn :Y :]
 
:^




vorige rit, pak sneeuw vanaf groningen tot Assen, rit op het circuit moest zelfs afgelast worden '( .

zal nu wel iets beter weer zijn :Y :]

Dan heb je de laatste rit voor "Doe een Wens" gemist. Deze was met mooi, zonnig weer vanaf Kobutex in Buitenpost ook naar de TT-baan. Dat was op de vrijdag voor de races van de MCA.

EgbertO
 
Dan heb je de laatste rit voor "Doe een Wens" gemist. Deze was met mooi, zonnig weer vanaf Kobutex in Buitenpost ook naar de TT-baan. Dat was op de vrijdag voor de races van de MCA.

EgbertO
helaas wel dus, maar we gaan voor de herkansing :] ,

20ste is al als vrije dag op de bedrijfskalender gezet, en met een beetje redelijk weer gaat me verkering mee achterop :+
 
IMG_0445-border.jpg


IMG_0456-border.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan