Mijn achterband is aardig versleten (vorige eigenaar van mijn motor heeft deze 'netjes' vierkant gereden ) dus binnenkort toe aan vervanging dacht ik zo.
Nadat ik weer aardig glibberde in de regen bekeek ik de Dotcode maar eens: 4400! zijn dus bandjes van bijna 6 jaar oud, tijd voor vervanging dus!
Nou heb ik besloten voor een setje Michelin Pilot Power te gaan na bijna alleen maar enthousiaste verhalen op dit forum, maar de laagste prijs die ik in nederland kon vinden hiervoor was 300euro inclusief balanceren (dus met losse velf aankomen zetten).
Je hoort ook veel dat banden in Duitsland over het algemeen goedkoper zijn dan hier in Nederland en aangezien ik binnenkort waarschijnlijk een motorweekendje ga doen vraag ik me af of het de moeite loont tot dan te wachten met nieuwe banden en ze in Duitsland er meteen op te laten zetten.
Wat vinden/weten jullie hiervan?
Nadat ik weer aardig glibberde in de regen bekeek ik de Dotcode maar eens: 4400! zijn dus bandjes van bijna 6 jaar oud, tijd voor vervanging dus!
Nou heb ik besloten voor een setje Michelin Pilot Power te gaan na bijna alleen maar enthousiaste verhalen op dit forum, maar de laagste prijs die ik in nederland kon vinden hiervoor was 300euro inclusief balanceren (dus met losse velf aankomen zetten).
Je hoort ook veel dat banden in Duitsland over het algemeen goedkoper zijn dan hier in Nederland en aangezien ik binnenkort waarschijnlijk een motorweekendje ga doen vraag ik me af of het de moeite loont tot dan te wachten met nieuwe banden en ze in Duitsland er meteen op te laten zetten.
Wat vinden/weten jullie hiervan?