ritje naar Noorwegen, incl. zeehondjes jagen

wat een stelletje zielige rot kneuzen !!! :( :( :( die daar aan mee doen,hun verdienen een pak slaag met een knuppel,en daar wil ik wel aan mee doen!!
 
De laatste druppel van opa's knuppel...

Een bekend oud rusthuis voor oude zeehonden-jagers.







p.s. Wat doen sommigen van jullie toch moeilijk over knuppelen? Verdorie mensen als je zo'n beest schiet heb je een gat in je jas !!!! :(
 
De laatste druppel van opa's knuppel...

Een bekend oud rusthuis voor oude zeehonden-jagers.







p.s. Wat doen sommigen van jullie toch moeilijk over knuppelen? Verdorie mensen als je zo'n beest schiet heb je een gat in je jas !!!! :(


Idd, en gaten in je dure jas wil je niet hebben, B| dat gaat tochten. Maar als je ze schiet heb je wel veel stukjes leer voor een setje van Spider over O-)
 
Idd, en gaten in je dure jas wil je niet hebben, B| dat gaat tochten. Maar als je ze schiet heb je wel veel stukjes leer voor een setje van Spider over O-)


Verrek je hebt gelijk Frisco !!!
Ik trek direct me riot-gun uit de kast... Dan is het direct goed aan reepjes geschoten })
 
Ja, stiekum gaat het toch goed met de aanmeldingen.

De mensen hebben ook gevraagd hun namen hier niet op een deelnemerslijst te zetten en de grootste discretie te betrachten ivm de kortzichtigheden die natuur- en milieuliefhebbers bezitten.
Uiteraard zitten er tussen die liefhebbers een hoop meelopers die van nature door hun milieu altijd maar sociaalwenselijke antwoorden geven.
Triest dat dat het beeld bepaald in de wereld

Er zijn al 12 aanmeldingen en we stoppen bij 24.

Na onze vakantie zal er in Nederland vast wel weer ergens een stille mars zijn( georganiseerd door iemand met "Kijk-mij-eens-goed-zijn-Syndroom) waar wij dan evt. aan deel kunnen nemen als een soort "Wiedergütmachung".

P.S.: op de terug weg is er nog een Pisstop in Pieterburen :P
 
Had je mij al meegeteld? Ik heb het wel niet in zoveel woorden aangegeven, maar houd me aanbevolen voor een plekkie :P

:^

Heeft iemand trouwens nog interesse in een Bavianensafari :? In Apeldoorn schijnen ze een van overschot bavianen af te moeten O-)

Met een beetje mazzel vechten ze nog terug ook })
 
Heeft iemand trouwens nog interesse in een Bavianensafari :? In Apeldoorn schijnen ze een van overschot bavianen af te moeten O-)

Nee, nee! Een baviaan heeft geen dik lijfje met een grote kop en hele grote donkere ogen, en voldoet niet aan het kindschema, dus dan is het niet leuk! })

Maar wat de sociaal-wenselijke antwoorden betreft. Ja, dat is waar, dat doen veel mensen, en heb ik ook gedaan (nouja, een beetje dan, met al die Headshot-foto's ;) ).
Ik denk ook wel dat dat een beetje met onze maatschappij te maken heeft, waarin geweld tegen dieren steeds onzichtbaarder is; dieren worden niet meer bij de mensen thuis geslacht.

Maar serieus: ik denk dat op het moment dat je het beestje met je dikke knuppel het licht uit z'n ogen slaat dat dat, ondanks dat je je er door onze maatschappelijke opvoeding achteraf misschien een beetje slecht door voelt, op dat moment een enorme kick geeft...

Ik ben zelf natuurkundige, en als ik beelden zie van een atoombom die ontploft krijg ik daar ook een kick van in eerste instantie. Van de vliegtuigen die het WTC invlogen ook trouwens, in eerste instantie dan. }) Wees nu eens eerlijk hier met z'n allen: heb je dat nu nooit bij nieuwsberichten?

Vroeger, toen mannen nog mannen konden zijn, eh ;)
 
Laatst bewerkt:
NeeMaar serieus: ik denk dat op het moment dat je het beestje met je dikke knuppel het licht uit z'n ogen slaat dat dat, ondanks dat je je er door onze maatschappelijke opvoeding achteraf misschien een beetje slecht door voelt, op dat moment een enorme kick geeft...


En als je dat dan bij een mens hebt noemen ze het zinloos geweld :+
Die doen tenminste wat terug
 
Tripje Noorwegen klinkt eigenlijk best wel goed. Kijken wat het wint de dierenvriend in mij, of het killer instinct.

Denk eigenlijk het eerste maar dat zien we daar dan wel weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan