Ritje Posbank

19 mei 2013
5
0
vriezenveen
Wie OO wie heeft er zin in om de volgende week een ritje over de Posbank te gaan doen ? Ben er al zolang niet geweest ! Groeten Henk Bakker de kawasakigtr100man....
 
Laatst bewerkt:
Behalve dat het nogal gaat regenen volgende week volgens de huidige voorspellingen,
is de posbank niet meer wat hij geweest is, en mocht het toch lekker zijn, moet je wel rekening houden met hele zwermen fietsers en familie's in de auto die lekker aan het toeren zijn.
 
Behalve dat het nogal gaat regenen volgende week volgens de huidige voorspellingen,
is de posbank niet meer wat hij geweest is, en mocht het toch lekker zijn, moet je wel rekening houden met hele zwermen fietsers en familie's in de auto die lekker aan het toeren zijn.
Als het regent zal je daar niet zoveel last van hebben denk ik :P
 
Al die mafkezen in zo'n opgewaardeerde speedo fietsen behoorlijk in de weg, de laatste tijd. Is niet zo leuk meer
 
Nee, ik kom er ook liever niet. Niks aan zo en bovendien gevaarlijke situaties door die gasten op hun trapfietsjes. Mensen klagen wel 's over ons als motorrijders maar die gasten denken echt dat de weg van hun is! Maargoed daar gaat het hier niet over.
 
Het is een mooie plek om te meeten en daarna ergens anders heen te gaan, maar voor de rust hoef je niet te komen want je irriteerd je dood aan de wielrenners..
 
WIl er ook graag nog een keer rijden. Nooit gereden omdat het er mooi rijden zou zijn.

Jammer van die malloten op hun racefiets.
 
Moet zeggen dat ik twee keer in het weekend ben geweest, vorig jaar begin september en ergens in mei op een zondag en vond het reuze meevallen met de drukte! Beide gewoon goede dagen, droog en een beetje zon.

Er is mooi te sturen (en fotograferen *O*)

2013-04-27,11.56.59.jpg


2013-04-27,12.04.55.jpg


(net buiten beeld links stond een persoon die de aankomende motor kon waarschuwen op aankomend verkeer, vandaar dat de rijder hier in de binnenbocht rijdt in de blinde bocht!)
2013-04-28,13.44.14.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooie foto's ! fotograaf mag van mij ook wel een piccie schieten ;)

toevallig vorige week 's rond avond eten tijd gereden, erg rustig !
 
aantrekkelijk.. zoek nog een leuke foto van mij met mijn motor
zelf ben ik niet zo fotogeniek, maar samen met de motor wordt het altijd wat ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan