ritje stad a/h haringvliet --> middelharnis

Ik kom daar ook heel af en toe wel...
Meestal effe naar willemstad ofzo, op een mooie zonnige zondag is het daar altijd wel gezellie. Altijd effe een ijsje halen, effe posen en weer stukkie rijden...
 
Toen ik nog in Zuidzijde woonde, is er een keer een weekend geweest waarbij er 44 motoren in beslag zijn genomen. Ik vroeg me nog af toen ik op m'n MT(12)5 rustig voorbij kwam tuffen: "Wat doen die wouten hier op zondag?!"

Ik blijf daar dus in de weekenden liever uit de buurt, zeker in groepsverband.
 
Ondanks oproep in sport reageer ik ook. in de zomermaanden (wanneer het langer licht is) rijd ik wel eens een rondje daar. Vanuit omgeving Den Haag via Snelweg nr Stad aan 't Haringvliet. Vervolgens binnendoor helemaal terug ri Den Haag

Gelukkig nog geen politie daar gezien op momenten dat ik r reed O-)
 
Heel veel gereden op mn R6...met mn Blackbird kom ik er nog af en toe.....

De s-bocht voor Middelharnis is super gaaf...maar ook link...zijn er daar in de laatste jaren nogal wat af gegaan.....

Maar ik denk dat er binnenkort ff niet meer wordt geraced tussen Stad en Zuidzijde...bij afslag Den Bommel komt een rotonde....dus kijk maar ff uit voor grind en rotzooi op de weg.....
 
Heel veel gereden op mn R6...met mn Blackbird kom ik er nog af en toe.....

De s-bocht voor Middelharnis is super gaaf...maar ook link...zijn er daar in de laatste jaren nogal wat af gegaan.....

Dat waren nog eens tijden, he! :]

Ach, volgend jaar is mijn sabbatical weer achter de rug!
 
Voordat die opnieuw werd aangelegd was ie nog veel toffer, toen liepen de bochten nog verder terug, dus meer een echte "S". Maarja, toen mocht ik alleen nog maar een fiets besturen...

Hoe lang geleden is dat dan? Ik kom er al ruim 14 jaar op de motor en heb al die tijd geen verschil gezien?!
 
.....en af en toe is en agrarier die wat modder achter laat kan ook voor minder plesante situaties zorgen |(
 
deze 2 bochten moet je wel errug hard nemen...

(Afbeelding)

maar dan zijn ze wel lekker })

sorry voor slechte foto... ;(

Nou kan ik toch deze bocht niet voor me halen op de stadsedijk.
Bij het vuilstort is het niet en na stad (vanaf Middelharnis) is tie het ook niet. :? dat zijn eigenlijk de 2 mooiste bochten.
Woon daar toch niet zo gek ver vandaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan