ritje stad a/h haringvliet --> middelharnis

ik ben nog ff bezig met de 13de op zandvoort....maar anders wordt het volgend jaar dat assen...gaan we waarschijnlijk met groep(aanhangers mee)...die 300 km naar huis op de motor als je de hele dag heb lopen raggen = Nix
 
Nageltje nieuw.....thv afslag Den Bommel...Tilsedijk-Bommelsedijk als ik het goed heb....
De Bommelsedijk loopt min of meer dood richting Achthuizen, dus ik denk dat die niet bedoelt. Is het daar waar pas (jaar of 2 terug) dat fietserstunneltje is gemaakt?

Rotonde is wel makkelijk keren... 8-)
 
Ik rijd daar toch liever eens rustig heen en weer voor het gas open te trekken. Effe verkennen kan geen kwaad volgens mij.
 
Ik rijd daar toch liever eens rustig heen en weer voor het gas open te trekken. Effe verkennen kan geen kwaad volgens mij.

Ik ga vanmiddag even rijden in die omgeving.....dus als je een Bird ziet die super sloom door de bochtne gaat en wel erg snel van zn gas gaat voor de bocht....dat ben ik.....nieuwe achterband en nieuwe schijfrem voor....dus nog aan het inrijden.....
 
Denk dat ik vandaag ook nog die kant op ga. Dus als je een groene ZX-12R ziet rijden die vaak heel hard remt, zal ik het wel zijn. (Nieuwe RVS remleidinkjes testen :+ )
 
Tja, ik als "local" ken 't dijkje ook en weet jullie te vertellen dat de dienders hier graag bonnen schrijven.. Vooral in het begin van het seizoen.. Let wel op als je er een tijdje niet geweest bent.. Er is een rotonde geplaatst bij de afslag naar Den Bommel..
 
Tja, ik als "local" ken 't dijkje ook en weet jullie te vertellen dat de dienders hier graag bonnen schrijven.. Vooral in het begin van het seizoen.. Let wel op als je er een tijdje niet geweest bent.. Er is een rotonde geplaatst bij de afslag naar Den Bommel..
Ah, dus de afslag bij het land van dhr. Lokker. Dat was een knap rappe bocht...
 
Tja, ik als "local" ken 't dijkje ook en weet jullie te vertellen dat de dienders hier graag bonnen schrijven.. Vooral in het begin van het seizoen.. Let wel op als je er een tijdje niet geweest bent.. Er is een rotonde geplaatst bij de afslag naar Den Bommel..

Ben zelf daar ook een "local"....(breng 40 uur per week door in die omgeving)...en idd....favo flits en laser stukje van de wouten....
 
Hallo Forum OMA :)

Ik rij dagelijks woon-werk over dit stukkie, in mijn koekblik. Binnenkort ook maar eens in die omgeving rijden op de motor. Lekkere bochtjes!

Vorige week lagen er alleen nogal veel uien op de weg :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan