ritje stad a/h haringvliet --> middelharnis

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.701
111
Melissant
Gister weer flink wat snelle heren voor bij zien flitsen op een dus bekende dijk tussen bovengenoemde plaatsen. Zijn er forum mensen die daar vaker aan het vlammen zijn ? :]
 
Gister weer flink wat snelle heren voor bij zien flitsen op een dus bekende dijk tussen bovengenoemde plaatsen. Zijn er forum mensen die daar vaker aan het vlammen zijn ? :]


Ik mag daar ook graag een stukkie blazen!!! })
Mijn vriendinnetje woont nl. in sommelsdijk, dus vanaf stoplichten
op de provinciale weg rechts af en dan maar gaaaaaaaaaan!!!
 
Ze hebben er nu, bij het elektriciteitsstation (3x woordwaarde) weer een verse paal staan, viel me nog mee dat ze die andere nooit terug gezet hebben.

Persoonlijk vind ik het stuk na Stadt (okee nog voordat je de kom verlaat) naar Zuidzijde leuker blazen... })
 
Viel mij dus ook op dat de paal die er staat weer ververst is |(
Maar gister met een maat daar redelijk rustig aan het rijden totdat ik meerdere malen voorbij "gevlogen" werd 8-) Begon met een tegemoet komende r6-er, gevolgd door een inhalende gixxer met aanhang en toen een r1 die best haast had }) heen en terug naar sommelsdijk.... :) Ik moet zeggen dat ik erg impressed was van deze heren :9
 
Is wel een leuk dijkje, maar er zitten maar 4 leuke bochies in die je ook nog eens met een behoorlijke snelheid moet gaan nemen om het leuk te houden.
Het is ook een favoriet flitsplekje, voornamelijk bij Stad a\h Haringvliet. :(
 
Ja, leuk ritje. Vanaf Willemstad binnendoor naar Middelharnis. Rijdt het vaak, maar nooit meer dan de maximumsnelheid natuurlijk O-)

Die flakkeese politie is altijd zo overijverig. (behalve wanneer het nodig is)
 
'k kom d'r zo min mogenlijk...eerst therapie krijgen om mezelf in te houden.... :( kutritje })
 
deze 2 bochten moet je wel errug hard nemen...

full


maar dan zijn ze wel lekker })

sorry voor slechte foto... ;(
 
In het laatste stuk voor middelharnis komen wel wat scherpere bochten na elkaar :)
Maar zeker vanaf het hellegatsplein binnendoor door de 2 tunnels is ook erg leuk, op de tegenliggers na dan.... |( Hier reden wij al vaak in mijn scooter tijdperk })
 
Misschien onder de forummers is wat afspreken daar in het weekend ofsow ?
Niet om te racen maar puur voor het gezelschap :]
 
Ik kom hier inderdaad pas sinds 3 maanden O-)

Maar misschien geen goed idee, aangezien het uitlokt tot...... :X
 
Soms ga ik daarheen met de auto.... ;(
en wordt ik voorbij geblazen!!!

Laatst ook, gelukkig zag hij mijn sticker:

full


en konden we elkaar ff (heel snel) groeten!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan