Ritje voor de minder begaafden onder ons

We wachten wel bij afslagen hoor :)

Om nou apparte ritjes te gaan rijden :?

ps je icoon werkt niet hoor....
 
Als er een ritje wordt gereden en ik heb zin, dan ben ik er. Of het nou snel of langzaam is maakt me niet uit. Als ik het niet kan bijhouden dan zo lang mogelijk proberen... Kom ze vast wel weer ergens tegen. :)
 
We wachten wel bij afslagen hoor :)

Om nou apparte ritjes te gaan rijden :?

ps je icoon werkt niet hoor....

Icoontje is de schuld van lycos.

Ach het is misschien niet nodig om apparte ritjes te gaan rijden. En ik geloof best wel dat jullie wachten. Maar het is voor de minderen onder ons (waaronder moi) niet leuk om het gevoel te hebben dat je moet.

Plus voor de echte kanonen :} onder de M-F's zal het vast niet altijd even leuk zijn om weer ok zo'n newbie te moeten wachten.

Het is trouwens maar een idee. ff kijken of er animo voor is.

Het is trouwens altijd nog een optie om naderhand met z'n allen op een terrasje neer te strijken en ervaringen uit te wisselen. onder het genot van....
 
Ik snap het idee maar ik denk juist dat als je met snelleren rijdt (en er zijn altijd bazen boven baas), en je niet teveel laat opfokken, je er heel veel van kunt leren, zodat je zelf ook sneller een goeie motorrijder wordt. Als je met dezelfde mensen van hetzelfde niveau rijdt heb je dat minder snel denk ik.

[me]Revolution heeft vandaag ook weer het idee dat hij een betere rijder is geworden. :) [/me]
 
Ik snap het idee maar ik denk juist dat als je met snelleren rijdt (en er zijn altijd bazen boven baas), en je niet teveel laat opfokken, je er heel veel van kunt leren, zodat je zelf ook sneller een goeie motorrijder wordt. Als je met dezelfde mensen van hetzelfde niveau rijdt heb je dat minder snel denk ik.
Dat denk ik ook. Je moet altijd een klein beetje gezonde druk voelen om meer uit jezelf te halen. Laat je alleen niet opjagen, da's ronduit gevaarlijk op de motor.

Ik heb gisteren ook met een groepje ervarener motorrijders meegereden, achteraan, en dat beviel prima.

[me]Revolution heeft vandaag ook weer het idee dat hij een betere rijder is geworden. :) [/me]
[me]Bananeman2002 ook. :) [/me]
 
Ik snap het idee maar ik denk juist dat als je met snelleren rijdt (en er zijn altijd bazen boven baas), en je niet teveel laat opfokken, je er heel veel van kunt leren, zodat je zelf ook sneller een goeie motorrijder wordt. Als je met dezelfde mensen van hetzelfde niveau rijdt heb je dat minder snel denk ik.

[me]Revolution heeft vandaag ook weer het idee dat hij een betere rijder is geworden. :) [/me]

O.k. is snap wat je bedoelt. Maar als ik dan hoor dat snelheden van 200 + als rustig en gezapig worden ervaren dat daalt bij mij toch de animo om een keer mee te gaan.
 
O.k. is snap wat je bedoelt. Maar als ik dan hoor dat snelheden van 200 + als rustig en gezapig worden ervaren dat daalt bij mij toch de animo om een keer mee te gaan.
Ja maar dat waren ook wel erg ervaren rijders allemaal, bij normale M-F meetings gaat het er echt niet zo snel en idioot aan toe hoor. Maar goed ook want dan zou 80% van de gebruikers hier niet meekunnen. :)

Ik ben zelf ook redelijk onervaren nog (3/4 jaar rijbewijs, 8000 km) maar heb nog nooit het idee gehad bij een M-F tocht dat het te hard ging of dat ik het niet meer bij kon houden ofzo.
 
Ja maar dat waren ook wel erg ervaren rijders allemaal, bij normale M-F meetings gaat het er echt niet zo snel en idioot aan toe hoor. Maar goed ook want dan zou 80% van de gebruikers hier niet meekunnen. :)

Ik ben zelf ook redelijk onervaren nog (3/4 jaar rijbewijs, 8000 km) maar heb nog nooit het idee gehad bij een M-F tocht dat het te hard ging of dat ik het niet meer bij kon houden ofzo.

Ik was zelf van plan het binnenkort ook maar eens te gaan proberen. Maar toch als er genoeg animo is voor een novice ritje.....
 
Ik was zelf van plan het binnenkort ook maar eens te gaan proberen. Maar toch als er genoeg animo is voor een novice ritje.....
Niet laten opnaaien, dan komt alles goed. :]
Altijd doen, eens met M-F groep uit rijden gaan, leer je veel van en is erg gezellig. :)
 
26-03-2002 The difference between men and boys is the speed of their toys.

Wat betekend dit Martinweb ??

Andere gekocht....ben ik wat vergeten te lezen ?
 
26-03-2002 The difference between men and boys is the speed of their toys.

Wat betekend dit Martinweb ??

Andere gekocht....ben ik wat vergeten te lezen ?

Haha, nee, betekend bovendien nog dat ik dus een 'boy' ben... ;) Gezien de snelheid, vond em wel leuk.

Maar ZZR gaat weg, en komt hopenlijk een RSV Mille voor terug. Hopenlijk...

Als ik het budget rondkrijg, en er eentje is te vinden zoals ik wil ('99, zwart / grijs, <25.000 km, netjes). Gerard heeft me overgehaald... :)

Mijn garage is aan het kijken voor een Mille.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor hun een rustig en gezapig ritje was, was
voor mij al een hele kluif. (Weet je wat, ik geef
gewoon mijn 6 weken rij ervaring de schuld }) ;) )

Was het leerzaam ?
Ja, als iemand je met wel 50km/u verschil buiten
om inhaalt heb je zelf ook wel zo iets van ik zou
zelf ook best wel 5km of zo harder kunnen. Maar
sommige kijk- en rem technieken leer je door
cursussen en/of ervaring (en grote ... ;) )dus
ga er niet klakkeloos
achteraan want je mist de bocht gegarandeerd.

Laat je in ieder geval niet opfokken.

Maar ik kan me voorstellen dat in grotere groepen
de groepen vanzelf tijdens het rijden wel al
gesplitst worden en je dus met mensen van gelijke
snelheid rijdt, omdat de rest voor of achter je
rijdt, of werkt dat zo niet?

...Goed....en nu ga ik oefenen... :] :)
 
Daar voel ik ook wel wat voor, aangezien JohnV mij te dik vindt. ;)


Hahaha, helemaal niet, maar als je je stepjes aan de grond rijdt, zakt tie te ver in z'n veren of je hangt er niet genoeg naast.

Kneedown kun jij makkelijk maken.

Bochtsnelheid is hoog zat dacht ik ;)
 
Wat ik wel es doe, is gewoon iemand volgen die net iets harder rijd dan ik. Langzaamaan kan ik hem dan ook bijhouden.

Je moet alleen net ff je grens weten en er niet voorbij willen...
 
Geen aparte ritten organiseren :(
Gewoon lekker gezellig met zijn alle *D
Zo onbeschofd hard gaat het ook weer niet.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan