Ritje voor het goede doel!

Mike001

Die hard MF'er
15 mei 2012
281
0
Hee beste MF-ers!

Wie heeft er zin om een mooi rondje voor het goede doel te rijden? Het goede doel zet zich in voor de vrijheid van kinderen. Wij werven sponsoren, niet door geld te vragen, maar door iets leuks te organiseren en daarmee de kinderen iets moois te geven.

De stichting is voor en door motorrijders en iedereen die zin heeft in een leuke rit, op deze manier steun je ook nog eens een goed doel en je hebt een prachtige rit.
De dag wordt volledig verzorgd met broodjes en drinken. (uitsluiting van benzine :) )

Klik hier voor meer informatie!

We willen de groep motorrijders niet te groot maken, uit de ervaring dat sommige mensen dit niet prettig vinden rijden.
Je kunt je inschrijven via de bovenstaande link en je zulk direct respons krijgen.

Groetjes,

Mike
 
Laatst bewerkt:
ik lees op de site

"Het antwoord is Kinine, dat is een medicijn dat wordt voorgeschreven door artsen in Oeganda, aan kinderen die door de malariaparasiet zijn gestoken. Het doodt parasieten.

Helaas heeft Kinine de bijwerking dat kinderen slechthorend of doof kunnen worden en daardoor geen onderwijs meer kunnen volgen."

Nu verbaast mij dit nogal omdat ik dit middel zelf ken, en doorheid had ik nog nooit gehoord, je kan er wel oorsuis van krijgen als bijwerking ( komt maar heel af een toe voor) er zijn wel ergere bijwerkingen van dat middel.

Gebruiken ze in Afrika hetzelde middel of zijn ze daar extra gevoelig daar? Hoeveel personen krijgen er last van dat middel daar?
 
Beste Anon,

Dit klopt inderdaad. Dit komt doordat de kinderen et daar vanaf jongs af aan al toegediend krijgen. Dit tast het gehoor zodanig aan, dat ze er erg slechthorend tot doof van worden. Hoeveel personen precies kan ik je miet vertellen, maar elk kind wat door de parasiet gestolen wordt en kinime krijgt, heeft een erhoogde kans hierop.

Hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben?

Mike
 
Oke top, nou kijk nog eens wat rond en als je vragen hebt hoor ik het wel!
En als je zin hebt, schrijf je in natuurlijk he.

Niemand die zin heeft in een gezellig en verzorgd ritje? *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan