Rits kapot

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.367
169
Veghel
Damn, de rits van m'n combi is kapot. Als Spidi er een nieuwe rits in moet zetten, hoe lang ben ik m'n pak dan kwijt? Moet het pak daarvoor naar Italië? Zal toch niet?
Heb geen zin om 2 weken zonder pak te zitten, want dat betekend 2 weken niet rijden ;(
 
Damn, de rits van m'n combi is kapot. Als Spidi er een nieuwe rits in moet zetten, hoe lang ben ik m'n pak dan kwijt? Moet het pak daarvoor naar Italië? Zal toch niet?
Heb geen zin om 2 weken zonder pak te zitten, want dat betekend 2 weken niet rijden ;(

Ik heb anders wel een babyroze pak te leen voor je ;)

Maar is het garantie werk dan?
Anders kan je beter in de buurt van jou een leercoupeuse zoeken.
 
Ik heb anders wel een babyroze pak te leen voor je ;)

Maar is het garantie werk dan?
Anders kan je beter in de buurt van jou een leercoupeuse zoeken.

Thanx, maar babyroze is niet helemaal mijn kleur.

Pak heb ik bijna anderhalf jaar geleden bij Termaat gekocht. Kzal morgen eens bellen, kijken wat die ervan zeggen (normaal doen ze daar niet zo moeilijk over).
 
De rits tussen mijn jas en broek is ook al een tijd kapot.. khad het eigelijk deze winter willen laten maken... Maar vergeten weg te brengen en als ik mijn pak nu wegbreng ben ik het maanden kwijt... Dainese is niet zo snel ;(
 
Helldesker, tip voor je.. ff lookwell bellen in eindhoven en vragen of ze ff een rits erin willen zetten.

Ik kan me niet voorstellen dat ze daar nee op zeggen. Ze hebben daar zeer vakkundige mensen die goed met naald en draad overweg kunnen.
 
Helldesker, tip voor je.. ff lookwell bellen in eindhoven en vragen of ze ff een rits erin willen zetten.

Ik kan me niet voorstellen dat ze daar nee op zeggen. Ze hebben daar zeer vakkundige mensen die goed met naald en draad overweg kunnen.

MJK in Oudenbosch is ook te proberen, bij kleding van eigen merk duurt de reparatie 1 week.
 
Zelfde probleem hier...

Ik heb een rits besteld, deze was binnen een week binnen met de post.
Vervolgens naar het eerste de beste turkse naaiattelier in de buurt gegaan en voor 20 eurotjes zit ie er in!

Let wel op dat je de juiste maat doorgeeft want maatje 48 heeft een kortere rits dan maatje 50.
 
Terug
Bovenaan Onderaan