evdkieft
MF veteraan
- 12 mrt 2007
- 3.167
- 34
Vanochtend dacht ik weer eens lekker op de motor naar het werk. Ik mijn Spidi Admiral aan, ritsje 1 dicht, check, ritsje 2 dicht, PLOP, vast. Vloeken, tieren, etc... M.a.w. goed chagrijnig er de brui aan gegeven en met de auto gegaan. Met sommige dingen heb ik HEEL weinig geduld, misschien ook wel de oorzaak van dit alles...
Maar, er zit dus een 'voeringflapje' binnenin dat ik al regelmatig tussen die rits heb gehad. Ligt ongetwijfeld aan mij, maar goed. Zo ook vanochtend, kreeg hem niet meer los zonder met beleid wat grof geweld toe te passen.
Helaas lijkt het nu dat de tandjes niet meer goed in elkaar grijpen, m.a.w. de rits is kaduuk, waarschijnlijk wat verbogen door mijn 'grof geweld met beleid'. Straks nog even goed kijken of ik er zelf iets aan kan fixen.
Maar, iemand nog tips mbt reparaties? Is dat uberhaupt mogelijk? Let op, het gaat hier om een speciale (?) waterdichte rits met zo'n rubberen laag eroverheen die door de rits strak dichtgetrokken wordt.
Maar, er zit dus een 'voeringflapje' binnenin dat ik al regelmatig tussen die rits heb gehad. Ligt ongetwijfeld aan mij, maar goed. Zo ook vanochtend, kreeg hem niet meer los zonder met beleid wat grof geweld toe te passen.
Helaas lijkt het nu dat de tandjes niet meer goed in elkaar grijpen, m.a.w. de rits is kaduuk, waarschijnlijk wat verbogen door mijn 'grof geweld met beleid'. Straks nog even goed kijken of ik er zelf iets aan kan fixen.
Maar, iemand nog tips mbt reparaties? Is dat uberhaupt mogelijk? Let op, het gaat hier om een speciale (?) waterdichte rits met zo'n rubberen laag eroverheen die door de rits strak dichtgetrokken wordt.
Laatst bewerkt: