Rits stuk getrokken waar laten maken?

Megaladon

MF veteraan
13 jan 2003
2.838
0
zh
Echt weer een maandag morgen. Ik trek me motorbroek aan en ik wil me rits naar beneden doen van mijn broekspijp. Zit verdomme mijn binnenvoering ertussen. Ik eerst rustig proberen los te trekken en dit lukt niet want hij zit muurvast. dan maar wat harder trekken, ja hoor trek ik een zooi tandjes naar de kl&te. Nu is het een plastic rits en ik vroeg me af of dit te vervangen is door de plaatselijke kleermaker?
 
Meeste schoenmakers of kleermakers kunnen wel een rits vervangen. Probeer het anders eens bij tijger leathers in den haag :)
 
Ik had hetzelfde....

Weggebracht naar de gouden schaar. ( pieter calandlaan in Amsterdam)

Prima gemaakt!

Ik heb natuurlijk wel eerst even gevraagd of hij het wel kon en een prijs afgesproken. (30 euro)
Hij had ervaring met lederen kleding dus dat zat wel goed.



Tijger leathers schijnt ook heel goed te zijn.
Dat is ook een officiële Dainese reparatiewinkel als ik mij niet vergis.
 
Door Murphy op 31-10-2005 16:29
Verheul in Vroomshoop, maar volgens mij is wel een eindje sturen voor je.

Verheul is wel een hele goede :)
 
kijk een even bij een lokale kleermaker
ik heb mijn nieuwe leren jas ook laten aanpasen
in meppel naam ????????
maar wel eerst even een prijs overlegen
 
zeg megaladon, ik zie dat je cbr600f met micron demper heb

mischien HEEL kleine kans maar kan het dat je op graafschapcollege doetinchem zit ?daar staat namelijk regelmatig zo'n motor op het schoolplein (naast een hele tegekke guzzi en een buell :9 )
 
Volgens mij woon jij ook ergens bij Den Haag in de buurt?
Ik heb mij rits van mijn MQP jas B| laten maken bij Tijger Leathers.
Goed gerepareerd maar koste wel iets van 30-40 Euro '(
(pak was iets meer dan 1 jaar oud)

Die prijs valt mij best mee eigenlijk. Heb het er wel voor over in ieder geval. Mijn rits tussen jas en broek moet ook vervangen worden, alleen Den Haag ligt wat uit de buurt helaas
 
Hé Vincent, daar heb ik ook ooit een nieuwe rits in een dainese pak laten zetten, is ook lekker dicht bij huis


Groetjes Kokkie.

Volgens mij woon jij ook ergens bij Den Haag in de buurt?
Ik heb mij rits van mijn MQP jas B| laten maken bij Tijger Leathers.
Goed gerepareerd maar koste wel iets van 30-40 Euro '(
(pak was iets meer dan 1 jaar oud)
 
zeg megaladon, ik zie dat je cbr600f met micron demper heb

mischien HEEL kleine kans maar kan het dat je op graafschapcollege doetinchem zit ?daar staat namelijk regelmatig zo'n motor op het schoolplein (naast een hele tegekke guzzi en een buell :9 )
De helaas ik werk in nieuwe vennep en ik woon in delft
 
Mijn gloednieuwe leren broek was beschadigd na een valpartij twee jaar geleden in de Alpen ;( . Zo ook een aantal stiksels. Die zijn in de loop van deze twee jaar gaan rafelen, vandaar dat ik na enig informeren bij Tijgerleathers terecht kwam.
Voor een drital stiksels (kniestuk, en zijkant) rekenden ze 25 eurie. Vind ik niet echt veel in de wetenschap dat daarvoor wel de binnenvoering los moet.....

(en ja ik kom uit de buurt van den haag)
 
Ik heb me moeder maar ff naar de naaiturk gestuurd maar ik verwacht wel dat het rond de 25 euri zal gaan kosten
 
Terug
Bovenaan Onderaan