Rizla Racing Day 2004

Ik ga wel/niet naar de Rizla Racing Day

  • Wel

    Stemmen: 10 83,3%
  • Niet

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Phr3ak

MF veteraan
5 nov 2003
17.394
13
Apeldoorn
Wie o Wie gaan er nog meer naar toe, naar de Rizla Racing Day op 1 augustus op het TT Circuit te Assen :?

Voor degen die wel gaan, die kunnen hiero een gratis kaartje afdrukken, we blijven toch Nederlander hé ;)

http://www.race-planet.com/rrd/print.html (Kaartje Rizla Racing Day)

Of voor meer informatie kun je ook op de site van Rizla zelf kijken :)

http://www.race-planet.com/rrd/ (Site Rizla Racing Day)
 
Wij sponsoren een team(all invest racing) van de ibiza cupra cup en via hun kaartjes gekregen,ik zit alleen dat weekend met een aantal leden van de v-max club in de ardennen :]
 
ik ben officieel vrij maar word nu al gek gezeurd om toch maar AUB dienst te doen die dag.

dus ik ben er sowiezo wel alleen waar ik ben geen flauw idee
 
Ik sta het hele weekend in de Geert Timmer bocht, aan de pitstraat kant! 8-)

Daar:

full
 
Wij sponsoren een team(all invest racing) van de ibiza cupra cup en via hun kaartjes gekregen,ik zit alleen dat weekend met een aantal leden van de v-max club in de ardennen :]
Mocht je een paddock-kaart overhebben, dan hou ik me aanbevolen O-) Ik mag namelijk achterop een Suzuki en krijg daarvoor 1 paddock-kaart. Zou echter wel leuk zijn als een vriend van me gewoon mee kan om foto's te maken e.d.
 
ik heb al; te horen gekregen in heb gewoon dienst in de pitsstraat

Nou dan neemt Demo een grote verrekijker mee om IBG en Villie een beetje te checken vanaf de hoofdtribune O-) :X

(en natuurlijk de schaars geklede pitspoezen) :P
 
nou het was de planning maar we zijn tot 38 km voor assen gekomen wegens een ongeluk van iemand van ons groepje... zelf helemaal heel gelukkig alleen schade :(
hebben de rest van de middag gezellig zitten dollen op de parkeerplaats *D
 
nou het was de planning maar we zijn tot 38 km voor assen gekomen wegens een ongeluk van iemand van ons groepje... zelf helemaal heel gelukkig alleen schade :(
hebben de rest van de middag gezellig zitten dollen op de parkeerplaats *D
heel erg jammer je bent dus niet verder gekomen dan hoogeveen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan