rizla racing day

pipelo444

Die hard MF'er
25 okt 2009
788
0
Nieuwleusen
Goeiemiddag mensen

in de Kicxstart ( motorblaadje :z ) zitten 2 vrijkaartjes voor de Rizla Racing Day.
Nou ik blij natuurlijk *O* want dat lijkt me super vet. Maar is het ook super vet?

Zijn er mensen die er vaker zijn geweest? En die dit jaar weer gaan?
Of is het de moeite niet om te gaan :N Wie o wie kan mij vertellen hoe vet het is?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vorig jaar geweest, na een aanvaring met een een motoragent daar niet hele leuke dag gehad ofzo! Vond het niet bijster interessant, is op zich leuk als je je verveeld en het dichtbij is. Als je er langer dan een uur voor moet rijden zou ik het denk ik niet doen.

Dag was gevuld met zowel motor als auto's, je zit op 1 plek op de tribune en je ziet ze een paar keer langskomen. Vorig jaar deden ook de 100cc's mee met die kleintjes, dat duurde een eeuwigheid voordat die hun ronden hadden gereden. Dan heb je pauze en komen ze met een paar trucks langs met een beetje muziek.. Ach :P
 
Ik vind het altijd een superdag met een gevarieerd aanbod van auto- en motorsport. Het trekt veel publiek (gratis natuurlijk) en er wordt gewoon geraced om de punten in de diverse kampioenschappen. Dit jaar een demo van de Superleague Formula (V12, wat een geluid) en nog veel meer. Kijk gewoon even op de site van Rizla voor het programma!
 
Ik heb via mijn werk VIP kaartjes. We mogen in de paddock rondlopen en er zijn meer plekken waar we kunnen komen. Ik heb geen idee wat het allemaal word maar ik heb er nu al zin in.
 
Ik vind het altijd een superdag met een gevarieerd aanbod van auto- en motorsport. Het trekt veel publiek (gratis natuurlijk) en er wordt gewoon geraced om de punten in de diverse kampioenschappen. Dit jaar een demo van de Superleague Formula (V12, wat een geluid) en nog veel meer. Kijk gewoon even op de site van Rizla voor het programma!


Superleague? :r

Heb gelezen dat Red Bull Racing een F1 demo gaat geven. :}

Maar ga iig heen, woon er niet bijzonder ver vanaf en het is altijd een hele geslaagde dag. Van alles een beetje en een paar classes zijn gewoon super om te zien rijden.
 
allemaal lieve geluidjes dus ga ook cker weer heen andere jaren was ook geslaagd dus :D
 
Wij gaan ook zeer zeker naar de rizla day. Maar zodra de motorraces zijn afgelopen gaan wij er weer vandoor. De auto races vind ik niet zo veel. Maar voor iedereen die het mooi vinden heel veel plezier ermee.
 
Zal best een leuke dag worden. Bijna continu aktiviteit op het circuit.Ben al een keer of 5 geweest en het evenement wordt ieder jaar meer bezocht. Heb er ook al zin in.Gaan met meerdere motoren vanuit het zuiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan