Rizladay 5 report Startno 110

@rno#rr

Die hard MF'er
16 feb 2003
926
0
Maastricht
Hoi mf'ers,

Doordat mijn eigen klasse de Superstock niet van start ging op deze prachtige zomerdag, ben ik op de motor van Mile(niet fit na een crash eerder dit jaar)gestapt, wel weer even een omschakeling van de dikke 1000 naar de hoogtoerige en lichtere Supersport ZX6RR, het had even tijd nodig voor ik de ZX6RR kon laten doen wat ik wilde, maar eind het eind van de trainingen was ik keurig 5e in een zeer sterk startveld.

Ik mocht dus van de 2e rij vertrekken en stond recht achter Jan Hanson,mijn start die volgde was er 1 om in te lijsten...ik kwam goed weg en remte laat en stuurde als 2e de nationale bocht in...achter Barry,na bijna 2 ronden in het wiel van Barry gezeten te hebben kwam jan Hanson me voorbij op een punt waar ik het echt niet had verwacht,vol in 6 in het laatste knikje naar rechts voor ramshoek...ik was eventjes van slag en bij de GT kwam ook meteen teammaatje Arie Vos langszij,ik probeerde te volgen maar kreeg snel problemen met de grip van de achterband en mijn ZX6RR was net ff wat langzamer dan die van de jongens voor me,na een paar ronden kwam ook Jarno Janssen me voorbij die het gevecht aanging met Arie, ik zat eerste rang en volgde op een kleine sekonde, een paar ronden voor het eind verloor ik nog een beetje terein met name doordat ik een klein probleempje had met de versnellingsbak,mijn marge naar achter was gelukkig groot genoeg...dus ik finishde als 5e achter Hanson,Veneman,Vos en Janssen.

22 augustus rijdt de Superstock weer dus dan zal ik een gooi doen naar de winst aan boord van de ZX10R, en zo als het er nu naar uitziet rij ik dan ook weer in de Supersport.

Nieuwe foto's binnenkort op www.arnovisscher.com

Groetjes,

Arno
 
Arno, als ik je verslag zo lees, denk ik dat je best tevreden bent met de vijfde stek. Succes in de volgende races, hopelijk kom je dan wel op het podium :}
 
...heb je vandaag zien rijden vanaf Stekkenwal...gefeliciteerd met je vijfde plek...wat ik jammer vond was dat je een beetje eenzame race reed...
 
Lekker gereden zondag Arno! :}
Ik stond weer net met de neus de verkeerde kant op toen je de pitstraat binnen kwam.... :o

Ik ga je weer zien eind augustus, ik neem aan dat de petjes dan ook klaar zijn :X
Rijden jullie trouwens ook in Tolbert?

E04RIZLA%20(287).jpg
 
Heyyyy Lieffie,

Goed gereden, mja ik had ook niet anders verwacht. :]
Volgende keer sta IK op weer op de grid!!! hahaha :+

Liefs en Kussies je Stoeipoes xxx O-)
 
He , top Arno dat je zelf ff een verslagje neerzet! :}

Ik kon er helaas niet bijzijn, maar dat maakt het verslagje des te leuker...

Ook top dat Arie derde is geworden :}

Zelf ben ik woonachtig in Oss en dan wordt je al snel een "fan" O-)

Overigens ook leuk om te zien dat Ronald (ter Braake) 12e was geworden.
Die jongen heeft echt talent.

Vanaf nu zal ik ook beter op jouw verrichtingen (Arno) gaan letten *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan