RMC Choppershow 1e paasdag in hoorn

Een paar plaatjes van binnen in de hal.

100_2006k.jpg

100_2007k.jpg

100_2008k.jpg

100_2010k.jpg
 
ik zag die trike achteruit de sloot in glijden, wat een dom gezicht.....wel lullig...die gast zijn kids stonden met hun potjes op te wachten......op ja...op wat... ;)

maar ondanks dat ik het heel gezellie vond was de terugweg ietsie minder, bij stoplicht nummer 1 had een gast z'n Aprilia achterover geflipt, dat was nog te doen....

bij stoplicht nummer 3 echter was een blauwe shovel op een ambulance geklapt (het hele voorscherm lag van die Benz af dus dat was vrij lomp gegaan) en stond een zwarte Chevy Caprice station met vlaggetjes op de voorschermen human remains in te laden...de hele weg naar huis was het verder vrij stil in onze auto..r.i.p. dude....
 
Laatst bewerkt:
Ben weer terug.
Was ff leuk om te zien...
Het was ook leuk dat Knukkel er niet was een gehavende Doc (met z'n Femke), Case (met een veeeel te strak chopper inc shirt), Pepe en Floris er waren. Ik neem aan dat Pepe weer de foto's gaat verzorgen...

Slow we moeten sparen voor Zweden !!!
 
Ik heb nog wel ff op die vrachtwagen zitten wachten...vond het al een rare actie, maar nu brgrijp ik het. Goed geregeld door de mannen van de Rogues :}
Net als de hele show trouwens.

Leuk ook weer een paar mensen gezien te hebben. (Hoewel de meeste met de auto...)

Mooi weer, hoewel veel wind op de terugweg. Gelukkig geen narigheid gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan