road pilot

mvf4

MF'er
13 nov 2002
60
0
nooneknows
ik wil een motor kopen bij road pilot, lijkt me een geschikte kerel
heeft iemand ervaring met deze dealer.
 
Hmm, ik ken hem een beetje. Ik hoor er hele verschillende dingen over. Bij de kwaliteiten van de monteurs zet ik een beetje vraagtekens, maat van me heeft wat sores gehad met een Raptor 1000 maar daar kwamen ze niet echt goed uit. Zaken doen kan je er meestal best goed, financieel gezien dan. En hij doet zeker zijn best. Alleen soms is dat niet genoeg. wat wil je er gaan kopen?

Grtzz HagaSan.
 
Hij is zwaar ok. Een heel relaxte vent waar je tenminste wat dingen geregeld krijgt. Het is tenminste geen supermarkt zoals safe, je wordt er nog persoonlijk geholpen. Gewoon doen
 
Bij de kwaliteiten van de monteurs zet ik een beetje vraagtekens

Grtzz HagaSan.
Ha die Haga. Die vraagtekens heb ik niet. Heb er mijn motoren al best wat tijd in onderhoud en nooit iets te klagen. Denk dat er altijd wel problemen kunnen voorkomen waar je als monteur niet 1,2,3 uit kunt komen, zonder dat het voor de klant financieel oninteressant wordt vanwege de tijd die er in moet worden gestoken.
Een monteur zal een motor nooit zo goed kennen als jij je eigen motor. Een wel-sleutelaar net zoals jij zal een kritischer klant zijn wat dat betreft dan een niet-sleutelaar zoals ik.
 
hmm ken hem verder niet maar heb begrepen dat z'n motorzaak te koop staat!?
 
Ik heb ooit (jaren geleden) een Suzuki Bandit bij hem gekocht. Was een prima motor. Geen slechte ervaringen met deze zaak. Ik heb er ook regelmatig andere dingen gekocht. Uitlaatsetje voor Yamaha RD350 YPVS, helmen etc... etc... Klein bedrijf waar je goed en persoonlijk wordt behandeld.
 
Zou best eens te koop kunnen staan, hij schijnt in een slechte financiele situatie te verkeren (dus geen of nauwelijks levering van onderdelen)...ik heb er in april dit jaar zuigers besteld voor m'n RS 250...na een half jaar nog niet binnen, en die vent maar beweren dat hij andere aprilia dealers had gebeld om te vragen of zij nog wat op voorraad hadden. Zij hadden niks volgens hem...wat blijkt, die vent heeft me gewoon voor de gek lopen houden, want Aprilia2000 in Heinkenszand (de zaak waar ik uiteindelijk ben geweest) had alles gewoon standaard op voorraad en bestellen zou zo lang ook niet geduurd hebben. Kortom, RoadPilot kreeg geen onderdelen aangeleverd (niet van Aprilia tenminste) en zo heeft hij me mooi aan t lijntje gehouden.

Kortom, ik ga er NOOIT meer heen en ik raad t dus ook niet aan om er je motor aan te schaffen.
 
Hij is zwaar ok. Een heel relaxte vent waar je tenminste wat dingen geregeld krijgt. Het is tenminste geen supermarkt zoals safe, je wordt er nog persoonlijk geholpen. Gewoon doen

oke.gif
helemaal mee eens. Schappelijke kerels bij Roadpilot.
 
het gaat hier om een hele motor, geen stel zuigers.

Nee, deze zaak heeft hem aan het lijntje gehouden en is niet eerlijk geweest!! Of het nu om een stel zuigers, een motor of een ventieldopje gaat...

Maar ben het met je eens dat het niet veel zegt over de motoren die hij levert, meer over zijn service!
 
het gaat hier om een hele motor, geen stel zuigers.

Ben ik het ook wel mee eens, maar zoals Biker-Mouse zegt inderdaad, hij heeft me aan het lijntje gehouden...je moet zelf weten of je met hem in zee gaat, maar als zijn finianciele situatie echt slecht is (wat ik wel vermoed ja) dan zou ik je afraden om daar je motor te kopen...Het is gewoonweg een feit dat ie me genaaid heeft, maakt niet uit of het om alleen zuigers gaat of een hele motor...
 
Even dit topic afstoffen...

...maar ik zag vandaag in een flits op televisie dat er ingebroken was bij Road Pilot en dat de eigenaar (Mister Van Wezel himself) de dieven klem had gereden of iets dergelijks. Maar uiteindelijk konden ze (de dieven) er toch vandoor. Iemand iets meer gehoord?
 
Nee, deze zaak heeft hem aan het lijntje gehouden en is niet eerlijk geweest!! Of het nu om een stel zuigers, een motor of een ventieldopje gaat...

Maar ben het met je eens dat het niet veel zegt over de motoren die hij levert, meer over zijn service!


Zo'n handelaar is toch ook maar afhankelijk van zijn leveranciers?

Allicht dat een Aprillia dealer wel aan dat spul kan komen/het op voorraad heeft.
 
ik heb zelf mijn f4 bij hem gekocht en ben nu al ruim 4 jaar trouwe klant bij hem. Ik heb alleen maar goede ervaringen met hen. Als ik een probleempje heb, staan ze gelijk voor me klaar. Ze weten ook meteen wie ik ben als ik hun opbel en alleen maar m'n voornaam zeg. Ze hebben echt hart voor hun klanten. vaak matsen ze me met prijzen. en het onderhoud is gewoon goed. Kan ik bijv van MVM in soest niet zeggen.

dus uhh... niks dan lof


grts Paul
 
Even dit topic afstoffen...

...maar ik zag vandaag in een flits op televisie dat er ingebroken was bij Road Pilot en dat de eigenaar (Mister Van Wezel himself) de dieven klem had gereden of iets dergelijks. Maar uiteindelijk konden ze (de dieven) er toch vandoor. Iemand iets meer gehoord?

Heb idd ook zoiets gehoord ja. Ze hadden daar 2 motoren gejat, de eigenaar slaapt erboven en is schinbaar achter ze aan gegaan, heeft ze ergens in Alphen klem gereden :} maar ze zijn er toch vantussen gegaan :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan