Road Racing Ireland

Ps

Rookie
11 jul 2004
18
0
Dublin / Luxemburg
Zo gevaarlijk, maar ooooooooohhhhhhh wat gaaf. 180 - 230 p/hr op 2m afstand. En dat bijna iedere week. Vandaag Walderstown, pokke end rijden, en het staat niet eens op de kaart. Als je de kans hebt moet je het zeker bekijken.
 
Ben er inderdaad geweest. Zoals ik al zei een pokke end rijden, maar alles is relatief als je in Dublin woont. Ik heb wel foto's maar heb helaas niet zo'n goeie camera yet. Merendeel van de foto's is straat (zonder motoren, die waren alweer verder dan ikzelf). Je kan natuurlijk ook dus danig gaan zitten dat ze recht op je afkomen, maar dat is niet er verstanding. Aanstaand weekend Irish Super Bikes Op www.mondellopark.ie Ik zal eens kijken ik een nieuwe camera ga aanschaffen.
 
Omdat ik zag dat er al een veel groter topic gestart was (Volgende keer zal ik eerst even zoeken)

full


Ken Doherty

Kunnen we dit topic maar beter laten vallen. Maar toch nog even een fototje (gejat van www.realroadracing.com ) Zelf maken is toch echt moeilijker dan ik dacht. Als iemand me nog wat goeie tips kan geven. Graag

Toedeledokie en de Mazzal (inderdaad oorspronkelijk uit Rotterdam)
 
Terug
Bovenaan Onderaan