roadhouse 2 in 1 uitlaat gezocht

wiking

Rookie
1 nov 2004
5
0
hofstade
dag allemaal,

ik ben op zoek naar een roadhouse 2 in 1 uitlaat voor mijn suzuki vl800 volusia!

dit is een amerikaans merk heb ik begrepen.onlangs zag ik hier een foto van op deze site!

is er iemand die mij over deze uitlaat meer informatie kan bezorgen?

in het bijzonder of er verkooppunten zijn in belgie of nederland?

bedankt alvast,

wiking
 
Alstublieft
Even 3 seconden gegoogled en al gevonden........
Voor wat betreft de verkooppunten moet je zelf maar even gaan zoeken.

ps: beetje overkill om er 2 topics voor te starten
 
'Kan ze niet echt mooi vinden, vooral het punt waar de 2 pijpen elkaar tegenkomen (de joint) vinnik wat te gladjes. Zal wel een fijn geluidje inzitten, gezien de diameter...
 
'Kan ze niet echt mooi vinden, vooral het punt waar de 2 pijpen elkaar tegenkomen (de joint) vinnik wat te gladjes. Zal wel een fijn geluidje inzitten, gezien de diameter...

Neu geluid is niet eens zo bijzonder, hoef je geen oordoppen voor in te doen.
Op de site staan ook geluidsfragmenten...
 
Je bedoelt zoiets:

full


Zit onder mijn Dragstar en is een heel diep en zwaar geluid! Een genot om er achter te mogen rijden!! :9~
 
dag ant,

ja dat is precies wat ik zoek!(maar niet schijn te vinden)blijkbaar zijn deze uitlaten in onze lage landen moeilijk te pakken te krijgen!!

heb jij soms geen informatie waar deze te verkrijgen zijn?of misschien ken je zo wel iemand?

alvast mijn hartelijke dank voor je reaktie.

wiking
 
De uitlaat is via Arie Molenaar in Ijsselstein direct bij Roadhouse ingekocht. In principe kun je hem ook zelf in the US bestellen of anders via een willekeurige dealer bij je in de buurt.

http://www.roadhousebrand.com

Hij is voor verschillende type motoren leverbaar.
Tevens zijn er diverse eindstukken. Zelf heb ik de Sharktail.
Een perfect geluid!! Niet te hard, maar diep en zwaar.

Succes!
 
ant,

dank je wel !!ik zal mijn dealer hierover eens aanspreken!
ik ben blij dat het geluid van deze uitlaat niet te hard is(je bedoelt niet te luid?)

hopelijk valt de prijs ook een beetje mee!

in ieder geval hartelijk dank!!

wiking
 
Terug
Bovenaan Onderaan