Rob's MZ span

Hoi Max kijk ff niet en staat het weer vol hier :+ Mijn span staat op Firestone voor de motor en ik dacht Bridgestone voor de bak...vind profiel van de Firestone wat mooier staan en lijkt ook wat vierkanter..
Ik heb nog naven voor en achter liggen (zit nog wel een 18" velg aan) en zelfs nog een nieuwe 16"zijspanband als je daar interesse in hebt.
Ik hoor het wel hier of op het MZ forum kunnen we evt. een mooi prijsje maken voor heel het spulletje.
MZlllss,Rob.
 
Op MZ Forum kan ik niet reageren, krijg steeds een "Algemene foutmelding" :?

Ook Johan heeft nog een voornaaf met 16" velg erom, moet wel omgespaakt worden, spaken zijn slecht.
Hij zou ook kijken voor een achterremtrommel maar die heb jij dan nog iig.

Zit te twijfelen over wat de beste combinatie qua wielen nu echt is.

16" rondom ? Met 15" achter en 16" voor schijnt'ie sneller te "tippen" .

Kan'ie op motorbanden blijven staan ;)
 
Opzouten Oma!!!
He lui , wegens mijn omstandigheden komt mijn span te koop..staat voor 1000 euro's te koop op speurders maar over de prijs valt zeker te praten ;)
Ik hoor het wel bij interesse,MZlllss,Rob.
 
Opzouten Oma!!!
He lui , wegens mijn omstandigheden komt mijn span te koop..staat voor 1000 euro's te koop op speurders maar over de prijs valt zeker te praten ;)
Ik hoor het wel bij interesse,MZlllss,Rob.

Nou "Rob" je bent wel aan het verkopen zeg! :?
Gaat alles de deur uit of komt er nog iets voor terug?
.....hoewel je nog zat heb staan natuurlijk. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo kijk je ff een tijd hier niet is er weer gereageerd. Tja Henkes , vanwege omstandigheden moet alles weg...blijf via een zijweggetje wel wat over hoor.
En zijspan nog steeds niet verkocht, zal eens op Marktplaats zetten daar staan er meer voor hogere prijzen en dan niet aangepast.
MZlllss,Rob.
 
He Oma :W

Ik post dit ff in de MZ/zijspantopics:

heeft er nog iemand een torsie/stabilisatiestang van een Super Elastik ?

Ik heb die van mij doorgeslepen om aan te passen op de BMW maar heb dat -door verandering van aanpassing- op de verkeerde plek gedaan |( :o en ben dus nu op zoek naar een andere.

En Rob had ik al een PB-tje gestuurd, die heeft er geeneen meer ;)
 
Heee oma....ja lui is weer ff jaartjes geleden dat ik een MZ span had...
Mijn span is via Limboland bij Lieve in Belgie terecht gekomen..daarna weer terug bij Doudou in Nederland..
Mijn 15 inch wielen waren ook weer terug bij mij en daar rijd een kennis van mij nu weer mee..
Maarrrrr ondertussen kan je niet genezen van MZ en/of zijspan virus dus ik heb sinds kort weer een MZ spannetje..
Voor minder geld dan een solo MZ kon ik die in de buurt overnemen..
Had jaren niet gereden en bak was deels gedemonteerd en beetje opgeknapt.
Eerst ff als solofiets rijdend gemaakt..ondertussen ook al weer warmloper gehad :( en blok en cilinder gewisseld enz en wat aanpassingen gedaan..
Snel de bak aangekoppeld voor jaarlijkse pinksterardennenoffensief met maatjes..deze keer waren we met 1 BMW en 3 MZ zijspannen :]
Allemaal goedgegaan en nu pruttel ik weer lekker rond en ondertussen steeds beetje knutselen eraan..en weer veel plezier in het zijspanrijden..
Voornaamste klusjes: bakverlichting in orde maken ,motoroliewissel, ketting vernieuwen en electra opknappen...
Komend evenement DHR 2015 ratbiketreffen in IJsselstijn *O*
Enne ja foto's ...komen nog ooit eens..imageshack is B| 8-) ook niet meer gratis ofzo
 
Weer een MZ.

Er was een tijd, lang geleden, dat Russen en Chiang Jang zijspancombi's in de meerderheid waren in de MF zijspanhoek. Nu zijn de MZ zijspancombi's in de meerderheid aan het raken. Is dat nu vooruitgang? ;)

Rengdedengdedeng......leuk. :}
 
Hangt ervan af of je er achter rijd...dan is het snel een achteruitgang 8-)
Morgen lekker vrij goed weer om te knutselen aan het span en proefritjes te maken :]
 
Weer een MZ.

Er was een tijd, lang geleden, dat Russen en Chiang Jang zijspancombi's in de meerderheid waren in de MF zijspanhoek. Nu zijn de MZ zijspancombi's in de meerderheid aan het raken. Is dat nu vooruitgang? ;)

Rengdedengdedeng......leuk. :}
Ik heb in het MZ topic al geprobeerd mijn R100/Dnepr te ruilen voor een MZ, Helaas, niemand heeft interesse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan