Rode Diversion: ikke is blij

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Gefeliciteerd ..

..veel plezier met het maken van km

Het zullen er minder worden als ik me voorgenomen had. RSI?!!!

Neem aan dat je het niet gelezen heb.
Maar beter ook want als je het wel gelezen heb, ben je een vreselijke l*l om neer te zetten wat je neergezet heb. ;) Je krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Das weer aardig heh. :)
 
hmm kut voor je da rsi.... :( Gaat dat lang duren? Khoop niet dat mij dat ook overkomt |(

ps. vandaag lekker gelest in de regen :] , was zeiknat maar da maakte nie uit, ging echt goed, kijken was niks op aan te maken alleen 1 keer verkeert voorgesorteerd.... tering het gaat echt goed, nu 9 uurtjes gereden, en kmag iig in april afrijden, staat nu voor eind april maar hij probeert het zow vermogelijk naar voren te halen :)
 
Het is dus erg helaas maar waar: Heb RSI.

Ik zei het je gister al ! Echt kut joh. Weet niet in welke fase je zit, maar doe echt maar rustig aan.. weinig computeren enz.... ik hoop dat ik er nooit last van krijg, maar zoals vandaag 13 a 14 uur achter de computer, daar krijg ik ook wel last van... en daarom zit ik er in het weekend weinig achter en ga ik altijd motorrijden of wat anders doen met m\'n vriendin...

Mocht het een beginnende vorm van RSI zijn, dan kan het nog verdwijnen.. anders wordt het erg lastig voor je ;( :(
 
Ik zei het je gister al ! Echt kut joh. Weet niet in welke fase je zit, maar doe echt maar rustig aan.. weinig computeren enz.... ik hoop dat ik er nooit last van krijg, maar zoals vandaag 13 a 14 uur achter de computer, daar krijg ik ook wel last van... en daarom zit ik er in het weekend weinig achter en ga ik altijd motorrijden of wat anders doen met m\'n vriendin...

Mocht het een beginnende vorm van RSI zijn, dan kan het nog verdwijnen.. anders wordt het erg lastig voor je ;( :(

Ben altijd al spiertechnisch een wrakje geweest. En volgens de peut gaat het een hele tijd duren dit geintje.

Laat mun arm wel een gipsje aanmeten in de vorm van hoe ik mun stuur vast hou/hoor te houwen. })

Maak ik een handje op mun laars om te zwaaien met links. Anders krijg ik dat weer: Er rijdt een gek met gips rond en zwaait niet!!!
Hi kom ik wel in de krant misschien.
 
:) Bij RSI krijg je geen gips om je armpje. Maaruh ja dan moet je lang rustig aan doen... en ga dan niet teveel computeren, daar maak je het alleen maar erger van. Op zo\'n manier kan je straks niet eens meer je eigen reet vegen (ja met erg veel pijn!) of motorrijden... ik had al eens m\'n arm gebroken en toen kon ik ook niets, dat was maar 6 weken en superirritant !!! Kan je nagaan als je je hele leven er aan vast zit ! :( :( :( vraag maar aan je peut wat de beste oefeningen zijn voor je spieren/pezen.
 
:) Bij RSI krijg je geen gips om je armpje. Maaruh ja dan moet je lang rustig aan doen... en ga dan niet teveel computeren, daar maak je het alleen maar erger van. Op zo\'n manier kan je straks niet eens meer je eigen reet vegen (ja met erg veel pijn!) of motorrijden... ik had al eens m\'n arm gebroken en toen kon ik ook niets, dat was maar 6 weken en superirritant !!! Kan je nagaan als je je hele leven er aan vast zit ! :( :( :( vraag maar aan je peut wat de beste oefeningen zijn voor je spieren/pezen.

Bedoelde met gips dat ik dan ontlast en gewoon kan gaan rijden. Was dus als geintje bedoeld spuit elf. ;)

Morgen zie ik de peut bij sport medische trainig.
Wordt aan gewerkt.
 
Mag ik heel voorzichtig iemand hier op MF de schuld geven?....Pooh: jouw schuld met dat eleboog topic van je })


Euhh.. :? sorry schat.. fris me geheugen eens op pls.
Heb trouwens wel netjes je dubbelpost opgekuist.. is ook iets waard he!

Sterkte nog.. \'k weet wat het is om de motor te moeten missen.. Daar nog een boel pijn bij? ;(

Sweet dreams nog!
 
Euhh.. :? sorry schat.. fris me geheugen eens op pls.
Heb trouwens wel netjes je dubbelpost opgekuist.. is ook iets waard he!

Sterkte nog.. \'k weet wat het is om de motor te moeten missen.. Daar nog een boel pijn bij? ;(

Sweet dreams nog!

Eigenlijk mag het niet van dokter JK haha, maar ging over elleboog likken. Weet je het weer poohtje???

En helemaal goed dat die dubbelpost weg is. Eigenlijk zijn Belgen ook best wel aardig! ;)

En die topic-titel: Ik kijk er met pijn naar haha. Steeds denk ik: Ikke was blij. Maar komt goed. Moet gewoon.
Ga ik op de bank achter de plantjes zitten met helm op. Oogies dicht en moet je eens zien hoe ik door de Oostenrijkse Alpen scheur op mijn Divje.

(net als in dat filmpje ooit hier op M-F om het maar even duidelijk te maken POOH)

Hé, als ik nou droom dat het een Fazer is, zijn er weer een paar forummers happy ook })

ach, al met al zal ik het wel gaan beleven.

En over de 23 ste....reüdinges lagere school. Dilemma, maar MF feesies komen er vaker als reüdingessen. Mag ik hopen!!!
 
Heel veel succes met je arm!
Vooral veel ontlasten en braaf alle oefeningen doen anders blijf je er straks jaren mee zitten.
 
Op maandag 25 februari 2002 23:10 schreef Lage CB het volgende:Eigenlijk mag het niet van dokter JK haha, maar ging over elleboog likken. Weet je het weer poohtje???

Precies! Rustig aan doen anders zorg ik er voor dat je een dwangbuis aan moet, dan hoef je je handen even niet te gebruiken })
 
Precies! Rustig aan doen anders zorg ik er voor dat je een dwangbuis aan moet, dan hoef je je handen even niet te gebruiken })

Ik durf bijna niks meer te posten })

En ik ben blij dat je me niet weet te wonen.

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] zwijm zwijm
 
Ik durf bijna niks meer te posten })

En ik ben blij dat je me niet weet te wonen.

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] zwijm zwijm

MWah de woonplaats weet ik al. Nu even nog wat rondzoeken over powerboatracing en dan zal het niet lang duren. Dan kom ik langs en let ik er op dat je geen computer aanraakt ;)

Hehe nee joh, maaruh ik zou persoonlijk niet al te veel computeren dan, als dat het zou verergeren, dan kan je beter de boel verergeren aan motorrijden! :+ Maar al wat nu van de peut gehad aan oefenspeeltjes ?
 
Eigenlijk mag het niet van dokter JK haha, maar ging over elleboog likken. Weet je het weer poohtje???

En helemaal goed dat die dubbelpost weg is. Eigenlijk zijn Belgen ook best wel aardig! ;)

En die topic-titel: Ik kijk er met pijn naar haha. Steeds denk ik: Ikke was blij. Maar komt goed. Moet gewoon.
Ga ik op de bank achter de plantjes zitten met helm op. Oogies dicht en moet je eens zien hoe ik door de Oostenrijkse Alpen scheur op mijn Divje.

[me]poohbeer weet het weer :)
[/me]

Trouwes, je wist toch dat wij belgen het tofste ras ter wereld zijn? Noujah

Verder kom je gewoon naar dat feestje.. einde verhaal.
 
Positieveling zeg......Als je op je bek moet gaan, ga je toch wel.
Iedereen doet zijn best om het niet te doen, maar je heb het niet altijd in de hand.

Als je om die reden een fiets koopt heb je niet echt zelfvertrouwen. Laat ik maar een goedkope doen, want dan is het minder erg om op mun bek te gaan.

Ik ben ongelofelijk postitief! Maar wist na mijn rijlessen wel dat ik nog heel veel moest leren (nog steeds trouwens). Was toch blij om mijn eerste motorstapjes op een goedkope brommer te kunnen oefenen. Natuurlijk kan ik nu nog steeds vallen maar een beetje rijden kan ik nu wel.
 
Ik ben ongelofelijk postitief! Maar wist na mijn rijlessen wel dat ik nog heel veel moest leren (nog steeds trouwens). Was toch blij om mijn eerste motorstapjes op een goedkope brommer te kunnen oefenen. Natuurlijk kan ik nu nog steeds vallen maar een beetje rijden kan ik nu wel.

Zonde van je motorrijbewijs. Bromfietscertificaat was goedkoper geweest zut!!!

Zonder gein nu: Het is natuurlijk zo dat iedereen altijd nog wat te leren heeft ook al komt ervaring met de jaren. Het ging mij erom dat een fiets van 5000 omdat.....geen reden zou moeten zijn om hem te kopen.
Als ik meer te besteden zou hebben zou ik ook, oe donders, een Fazer uit 2001 kopen bijv.

Maar uiteindelijk is het maar net wat iemand ervoor over heeft.

Ik persoonlijk vind het dus geen reden om een goedkope fiets te nemen omdat er nog zoveel te leren valt.
 
Ik snap niet goed waarom mensen toch zo huiverig zijn om een motor particulier te kopen! :?

Bij een dealer of handelaar betaal je echt belachelijke prijzen. Ik heb zondag op de beurs voor de grap naar Diversion\'s en FZR\'en gekeken en me rot gelachen over de prijzen. De prijs die ik DESTIJDS in guldens betaalde, betaal je bij de dealer NU in euro\'s !!! En dan glimt de motor wel ontzettend en heb je een half jaar garantie (leuk, en dat voor een paar duizend euro :j )

Voor mijn FZR van \'93 (42.000km) betaalde ik Fl.4900,- en de Diversion die ik daarvoor had van \'92 (29.000) moest Fl.4500,- kosten (inclusief GIVI kofferset, afdekhoes en slot). En nooit spijt van gehad. Ik heb nauwelijks verstand van de techniek van de motor, maar aan een Diversion en FZR gaat niet veel stuk, zeker niet bij deze kilometerstanden en een aantoonbare onderhoudshistorie.

Gewoon kijken, praten en ermee rijden. Als het dan gewoon goed loopt, voelt en stuurt kopen en :] ...
 
Ik ben sinds afgelopen woensdag ook een trotse eigenaar van een gele XJ600S Diversion uit \'95. Kostte me een rib uit mijn lijf (3900 Euro incl. kleding + laarzen etc).

Heb tot aan vandaag zo\'n 500 km op gereden, en het rijdt best wel fijn. Alleen jammer dat ie af en toe zo lastig opschakelt. Volgens de dealer is dit Yamaha-eigen (kan wel kloppen, de Virago van een kennis doet dit ook).
 
Als ie koud is wil ie wel eens stroef schakelen. Effe opletten dat je goed door duwt van 1 naar 2, anders wil ie soms in zijn vrij blijven hangen. Het is me een enkele keer gebeurd dat als de toerenteller akelig dicht het rood naderde en ik opschakelde van 2 naar 3 dat hij terugschoot in zijn 2. Niet fijn :(
 
shoot

komt ie:.........


Ik ben sinds afgelopen woensdag ook een trotse eigenaar van een gele XJ600S Diversion uit \'95. Kostte me een rib uit mijn lijf (3900 Euro incl. kleding + laarzen etc).

Heb tot aan vandaag zo\'n 500 km op gereden, en het rijdt best wel fijn. Alleen jammer dat ie af en toe zo lastig opschakelt. Volgens de dealer is dit Yamaha-eigen (kan wel kloppen, de Virago van een kennis doet dit ook).

Ik geloof niet dat ik het dan slecht gedaan heb.
Motor 5000 gulden. Kleding, laarzen, helm enzo had ik al.
Denk dat ik ales bij elkaar voor 7000 gulden kan rijden. €3176,46. Laat ik ook maar eens € bedragen gaan noemen.
Maar...Er moet wel snel een nieuwe helm komen.
Dus kostenplaatje kan alleen maar weer hoger worden.

En over dat schakelen. Ik zat af en toe in de neutraal te kloten. hum, ga niet vooruit, nee vin je het gek.
Maar dat had ik ook op de CB. Kan dus heel goed aan mezelf liggen.

Voorlopig weinig/niet rijden, dus zie wel als ik er km-s op ga maken hoe dat uit gaat pakken.
Volgende week ophalen en naar huis rijden. En dan mag ik er alleen naar kijken.

Maar jij veel plezier met Div.

Edit: Maximum, bedankt voor de hulp bij het posten wat niet lukte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ie koud is wil ie wel eens stroef schakelen. Effe opletten dat je goed door duwt van 1 naar 2, anders wil ie soms in zijn vrij blijven hangen. Het is me een enkele keer gebeurd dat als de toerenteller akelig dicht het rood naderde en ik opschakelde van 2 naar 3 dat hij terugschoot in zijn 2. Niet fijn :(

Had ik van 3 naar 4......bijna in het rood, opschakelen (tenminste, dat probeerde ik). In plaats van netjes naar 4 te gaan, viel ie terug naar drie, waardoor de achterband bij 100 km/h even blokkeerde. Niet fijn!
 
Op dinsdag 26 februari 2002 12:07 schreef Lage CB het volgende:Zonde van je motorrijbewijs. Bromfietscertificaat was goedkoper geweest zut!!!

Was niet nodig. Iemand is al zo stom geweest om me een autorijbewijs te geven :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan