Rode Diversion: ikke is blij

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Eindelijk is het zover. En eigenlijk heeft het niet zo heel lang geduurd, maar ik heb vanmiddag die rode Diversion gekocht waar ik het eerder over had. Punt 1 lekker gereden en punt 2 een \"expert\" naar laten kijken. Voor 5000 gulden heb ik er een hele mooie/goede fiets aan. Goed onderhouden/weinig gelopen. Niks mis mee. Al zal de echte praktijk dat straks gaan uitwijzen. Ik ben helemaal blij, als een kind haha.

Volgende week kan ik hem halen. En nu mag het heel snel lekker weer worden. Al was het op zich niet heel erg vanmiddag. Regen is nog niet zo heel erg maar die windvlagen maken het niet echt leuk.

Dat was voor nu. zondag naar Utrecht en daar kwijlen bij veel mooiere fietsen haha.

o\'ja, voor er om piccies gevraagd wordt. Heb ik nog niet. Zo gauw ik die wel heb zal ik dat posten.
:] :] :] :] :]
 
Gefeliciteerd!! is het hem toch geworden? Leuk zeg. Nou heb je geen excuus meer om niet een keer naar Zutphen te komen. Gaan we mooi een keer een stukkie toeren :]

Veel plezier er mee.
 
Gefeliciteerd, Diversions regeren :} :} :} !!! (ik kan het weten)

Tenminste, voor een jaar of twee ...

en dan koop ik zeker alsnog en Fazer!!! 8-)

????????????????????????????????????????????????
 
Veel plezier met je nieuwe fiets :]

Deze week gaat lang voor je duren :)

Het is zoiezo allemaal lekker gepland. Niet te geloven, maar ik heb een golfarm en tennisarm.
Met andere woorden een zwaar overbelaste linkerarm. Dat trekt door naar mijn pols waardoor ik
na 5 minuten al gier van de pijn. Daarbij heb ik korte vingers en dus eigenlijk altijd wat meer vrije slag op de koppeling.
Dan was het altijd wel te doen, maar nu dus ff niet meer.

Dus ook maar gelijk het volgende:
Zijn er meer mensen die hier mee zitten/zaten en hebben die tips.

Om nou alleen maar snelweg te rijden omdat ik dan niet zoveel hoef te koppelen vin ik niet
echt een strak plan.
 
en dan koop ik zeker alsnog en Fazer!!! 8-)

????????????????????????????????????????????????


a) Ondanks dat ik het net al heb gezegd...gefeliciteerd met je brommertje...
b) niet over 2 jaar een Fazer joh....over 10k KM een fazer...en over 2 jaar een R6 ofzo :) :P

Edit: Ik krijg net te horen dat een R6 te hoog is...wordt dus een R1 *D
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je div, nu maar je naam veranderen.

En alvast maar gaan sparen voor een Fazer, kan je hem dit jaar nog kopen ;)
 
Ik krijg het idee dat jullie het allemaal wel zien zitten.

Klein meiske pittig laten zijn op een Fazer.

Ach, wie weet al wel snel. Ben ik tenminste van dat gedram af. En doe ik \"echt\" mee ;)
 
Heb je hem particulier gekocht? Want de prijs is aan de nette kant.

Ik ben momenteel zelf ook op zoek naar zo\'n motor, en het liefst zo goedkoop mogenlijk maar wel huidige model dus vanaf 1991 d8 ik.

Heb me rijbewijs nog niet dus kan nog even orienteren (tot begin april hoop ik ;) )

Kheb zelf totaal geen verstand van motoren dus particulier is wel lastig, die expert waar heb je die vandaan :+ ?
 
Ik krijg het idee dat jullie het allemaal wel zien zitten.

Klein meiske pittig laten zijn op een Fazer.

Ach, wie weet al wel snel. Ben ik tenminste van dat gedram af. En doe ik \"echt\" mee ;)
Idd, dat vertelde ik je vanmiddag op de beurs al... Lekker rijden op een Fazertje over 2 jaar :P
 
Heb je hem particulier gekocht? Want de prijs is aan de nette kant.

Ik ben momenteel zelf ook op zoek naar zo\'n motor, en het liefst zo goedkoop mogenlijk maar wel huidige model dus vanaf 1991 d8 ik.

Heb me rijbewijs nog niet dus kan nog even orienteren (tot begin april hoop ik ;) )

Kheb zelf totaal geen verstand van motoren dus particulier is wel lastig, die expert waar heb je die vandaan :+ ?

Ben er via via aangekomen. Een kennis van me werkt bij een autodealer. Ik kwam daar om naar inruil van auto te vragen. Kwam erg snel op motoren het gesprek. Hij wist een Div te koop. Even gebeld en voor 5000 meenemen en wegwezen. Heeft lang geduurd voor er een nieuwe accu was gearriveerd. Zaterdag eindelijk zover en de rest is bekend.

Haha, maar om antwoord te geven: Is in- en verkoop auto\'s en motoren. Een hele echte handelaar. Hij heeft alles heel scherp geprijst.
Minder als je zelf je auto je auto wil achterlaten. Maar nu in geval van motor helemaal goed.

De \"expert\" is iemand die zelf ook rijd en er ook nog verstand van heeft.

Het is zeer aan te raden om iemand mee te nemen die er verstand van heeft. Ik zelf weet er zeer weinig van. Gelukkig ken ik aardig wat mensen met fietservaring. voordeeltje moet je pikken!!!

Succes!
 
Op zondag 24 februari 2002 21:51 schreef Lage CB het volgende:
Een heel verhaal te lezen in de post hier boven ;)

aha, like that :)

Kheb nu alleen nog maar bij dealers gekeken en daar ben ik dit oa tegengekomen:
http://www.elzenmotoren.nl/voorraad/20165.htm (XJ 600 S Diversion 1993 42000 km €2650)
http://www.solomoto.nl/shtml/yam10.shtml (XJ 600 S Diversion 1991 88.891 km € 2722)

En dat zijn echt de goedkoopste die ik kon vinden. ;(

Kben alleen een beetje geschrokken van al die negatieve reacties in jou andere topic als:
\"Div is traag en log..en net te weinig power om lekker te kunnen rijden...\"
\"De remmen zijn niet fantastisch\"
\"Grondspeling niet optimaal\"
\"Boven de 140-150 begint het frame wat instabiel te worden. Vering mag zeker strakker.\"
\"Het type mannen dat hier op rijdt heeft een hoog handtas gehalte(gaybike)\"

En als die dan nog niet zo\'n perfect vermogen heeft, ik moet hem zowiezo laten terug tunen ivm licht rijbewijs. (2 jaar lang :( )

Kheb hem vandaag wel meerdere malen gezien op de beurs en kvind hem wel mooi :)
 
Niet te geloven, maar ik heb een golfarm en tennisarm.
Met andere woorden een zwaar overbelaste linkerarm.
Voorlopig maar eens iedere dag naar het fitness-centrum om die linkerarm te trainen. Of misschien helpt het eten van spinazie voor iedere rit (Popeye).
 
Terug
Bovenaan Onderaan