Rode Givi topkoffer, nieuw!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SavagePielk

MF veteraan
5 apr 2005
6.997
320
Apeldoorn
Nieuwe, rode topkoffer van Givi, compleet met alle boekjes, twee originele sleutels en een topplaat.

Nieuwwaarde was 238 euro
Mag nu weg voor 175 euro of een acceptabel bod
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Savage,

Heb een Fzs600 en wil wel een koffertje voor bijvoorbeeld een helm. Heb je misschien wat extra info (type, inhoud, fototje)?

Alvast bedankt!
Marcel.
 
Laatst bewerkt:
Hey Savage,

Heb een Fzs600 en wil wel een koffertje voor bijvoorbeeld een helm. Heb je misschien wat info (inhoud, fototje)?

Alvast bedankt!
Marcel.

Ha Marcel,

ik zie dat ik wat onvolledig ben geweest inderdaad. Het is een Givi E360. Volume van 40 liter, afmetingen 42 x 56 x 28 cm (diepte x breedte x hoogte). Er passen twee helmen in. Wel even opletten, sommige systeemhelmen passen er niet in omdat die te hoog zijn. (Bijna) alle integraalhelmen passen er wel in.

meer informatie: Side hardbags E360 - GIVI
 
Hmm, Schubert c3 small en suomy vandal small. Heb even met een scheef oog gemeten en die zouden erin moeten kunnen. Waar zou ik eventueel een toertochtje langs moeten plannen!?
 
Hmm, Schubert c3 small en suomy vandal small. Heb even met een scheef oog gemeten en die zouden erin moeten kunnen. Waar zou ik eventueel een toertochtje langs moeten plannen!?

Zou inderdaad redelijk moeten passen, maar proefpassen is sowieso mogelijk ;) je hebt een pm met mijn adres etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan